Način trženja izdelkov in storitev slovenskih modnih blogerk
Številna podjetja modne blogerke in njihove bloge vse bolj prepoznavajo kot orodje, s katerim se lahko približajo svojim kupcem. Koraki v tej smeri so narejeni tudi v Sloveniji. Navadnim potrošnicam je s pisanjem modnih spletnih dnevnikov uspelo vstopiti in spremeniti nekdaj zaprt sistem modne industrije. Čeprav so znotraj te še vedno deležne negativne kritike, imajo številne prednosti, kar jim omogoča tudi današnja tehnologija. Postale so globalno prepoznavne in vplivne in si uspele zgraditi blagovne znamke. Da delo blogerja zahteva veliko truda, veselja do dela in zavedanja, kako pomembna je avtentičnost, v prvi vrsti predvsem zaradi bralcev, povedo tudi štiri uspešne slovenske blogerke, ki so sodelovale v empiričnem delu raziskave. V diplomskem delu je poleg modnega blogerja in njegovega delovanja predstavljen še modni blog, čigar izvor lahko najdemo v 19. stoletju, razvoj osebnega modnega bloga skozi dva vala ter razlika med osebnim blogom in blogom, ki ga vodi korporacija. Opredeljeni so elementi, potrebni za uspeh spletnega dnevnika, na koncu teoretičnega dela pa je opisan še trženjski načrt modnega bloga.
modni bloger
slovenske modne blogerke
modni blog
modno bloganje
trženje v modi.
true
true
[M. Blažeka]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo
2018-04-24 08:00:00
2018-04-24 08:00:10
2018-04-26 17:24:47
2018
005(043.3)
20043
513683074
614$$diplomsko_delo_maja_blazeka.pdf
614$$diplomsko_delo_maja_blazeka.pdf
Gea College