Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvu
V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd.
2012
2018-08-08 13:51:18
Novo mesto
1060
digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive
digital signage, player, designer, content manager, Jackpot, Progressive
mb11
[M. Hadžić]
Miroslav
Hadžić
70
Matej
Mertik
991
Blaž
Rodič
994
UDK
4
659.2:004.9:659.1(043.2)
COBISS_ID
3
1024442689
VS_2012_Miroslav_Hadzic.pdf
3732699
Predstavitvena datoteka
2018-08-08 13:51:19