Metode za vrednotenje podjetja: Primer podjetja Salus
Podjetja se vrednotijo za različne namene. Najpogosteje za namen nakupa ali prodaje delnice podjetja, ki kotira na borzi, lastniškega deleža podjetja, ki ne kotira na borzi, ali podjetja kot celote. Obstajajo različne metode vrednotenja. Z metodami, ki temeljijo na sredstvih, ugotovimo vrednost sredstev, ki jih podjetje ima v lasti. Z relativnimi metodami podjetje z mnogokratniki primerjamo s podobnimi podjetji ali celotnim trgom. Na donosu zasnovan način nam z diskontiranjem pokaže vrednost glede na zanesljivost in višino donosov, ki jih bo podjetje dosegalo v prihodnosti. V kombinaciji z analizo poslovanja z vrednotenjem ugotovimo, ali je obravnavano podjetje, njegov delež ali delnica glede na ponujeno ceno precenjeno, podcenjeno ali realno ovrednoteno. Na podlagi tega se podjetnik ali vlagatelj lahko odloči za nakup oziroma prodajo.
2018
2018-09-21 07:59:39
Ljubljana
1060
vrednotenje, analiza poslovanja, diskontiranje, denarni tok, strošek lastniškega kapitala, povprečni tehtani strošek kapitala, finančne projekcije, dividende
m5
[J. Natek]
Jure
Natek
70
Nataša
Pustotnik
991
UDK
4
336(043.3)
VisID
16
20463
COBISS_ID
3
513710722
838$$diploma_jure_natek_-_koncna_verzija.pdf
2067040
Predstavitvena datoteka
2018-09-21 07:59:42