Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki.
Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
zvestoba
potrošnik
lojalnost
mala podjetja
srednja podjetja
true
true
[N. Koncilja]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo/naloga
2019-02-16 08:00:51
2019-02-16 08:01:17
2019-03-28 17:20:07
2019
005(043.3)
21487
513780354
1121$$nika_koncilja_diplomska_naloga_gea_college.pdf
1121$$nika_koncilja_diplomska_naloga_gea_college.pdf
Gea College