Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje.
Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
marketinško komuniciranje
digitalni marketing
spletni marketing
e-mail marketing
Mailchimp
Adria Airways.
true
true
[I. Bozic]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo/naloga
2020-02-13 07:58:54
2020-02-13 07:58:55
2020-03-19 19:07:20
2019
005(043.3)
23069
513844610
1589$$diplomskodelo_bozicivana_.pdf
1589$$diplomskodelo_bozicivana_.pdf
Gea College