Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamkeMarkelj, Urh (Avtor)
Pompe, Andrej (Mentor)
blagovna znamkapercepcijapozicioniranjekonkurencaidentitetadeležnikiGraditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu.
V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces,
d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.[U. Markelj]20202020-09-18 07:57:47Diplomsko delo/naloga6864UDK: 005(043.3)VisID: 23565COBISS_ID: 29743875Ljubljanasl