Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija.
V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
potrošnik
nakupne navade
nakupne navade oblačil
sprememba nakupnih navad
spletno nakupovanje
spletna trgovina
koronavirus
epidemija
covid-19
true
true
[L. Uršič]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo/naloga
2021-07-16 07:59:31
2021-07-16 07:59:32
2021-08-10 17:55:01
2021
005(043.3)
25357
70408963
2433$$lea_diplomska_pregledana_23_6_2021.pdf
2433$$lea_diplomska_pregledana_23_6_2021.pdf
Gea College