Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
2021
2021-09-03 07:58:48
Ljubljana
1060
NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
mb22
[R. Zupančič]
Rok
Zupančič
70
Marina
Letonja
991
UDK
4
005(043.3)
VisID
16
25833
COBISS_ID
3
74733827
2688$$Rok Zupancic_magistrska naloga potrjeno referat_V2.pdf
1969287
Predstavitvena datoteka
2021-09-03 07:58:50