Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalcaŠterbenc, Anže (Avtor)
Sila, Iztok (Mentor)
sodoben odjemalecuporabniška izkušnjamaloprodajni ponudnikprodajni kanaliCovid-19Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu.
Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.[A. Šterbenc]20212022-01-22 07:57:31Diplomsko delo/naloga8645UDK: 005(043.3)VisID: 26719COBISS_ID: 76701187Ljubljanasl