Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šoleDragan, Maja (Avtor)
Erman, Nuša (Mentor)
informacijsko-komunikacijska tehnologijaIKTizobraževanjeprvo triletje osnovne šoleučenciuporaba informacijsko-komunikacijske tehnologijeV sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo.[M. Dragan]20212022-02-25 08:51:16Magistrsko delo/naloga8711UDK: 004:373.3.046(043.2)COBISS_ID: 98626051Novo mestosl