Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji.
Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu.
V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke.
Blagovna znamka
pozicioniranje
percepcija
tržna znamka
upravljanje.
true
true
[M. Vidic]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo/naloga
2023-01-24 06:58:50
2023-01-24 06:58:52
2023-02-14 16:31:06
2022
005(043.3)
28279
139271427
3443$$zakljucno_delo.pdf
3443$$zakljucno_delo.pdf
Gea College