Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 40
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
Implementacija Android mobilne aplikacije z RS232 komunikacijo SensorTalk
Dejan Erjavec, 2015

Abstract: Digitalne komunikacije nas danes spremljajo prav na vsakem koraku. V ozadju razvoja hitrejših in uporabnikom prijaznejših digitalnih komunikacijskih protokolov med elektronskimi napravami počasi zamirajo standardi in tehnologije prenosa podatkov, ki so se uporabljali skoraj 30 let. Vendar kljub razvoju tehnologij še vedno lahko zasledimo uporabo robustnega komunikacijskega protokola serijske komunikacije za potrebe vzdrževanja industrijskih merilnih naprav. Razvoj sodobne mobilne tehnologije, predvsem mobilnih telefonov, predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Zmogljivosti mobilnih naprav lahko že primerjamo z zmogljivostmi klasičnih računalniških sistemov. Z diplomsko nalogo sem skušal raziskati možnosti razvoja mobilnega komunikacijskega sistema med Android pametnimi mobilnimi telefoni in industrijskimi merilnimi napravami kot izboljšavo vzdrževanja merilnih naprav. Na koncu sem predstavil ugotovitve, pridobljene tekom implementacije in testiranja mobilne aplikacije SensorTalk s podporo serijske komunikacije z merilnimi napravami.
Found in: osebi
Keywords: serijska komunikacija, univerzalno serijsko vodilo, komunikacijski pretvornik, Android, mobilna aplikacija
Published: 21.08.2018; Views: 4995; Downloads: 138
.pdf Fulltext (1,75 MB)

4.
Razvoj iOS mobilne aplikacije z uporabo obogatene resničnosti
Jure Cerovšek, 2017

Abstract: Obogatena resničnost je v uporabi že kar nekaj časa, a marsikdo še vedno ne ve zanjo, kljub temu da se z njo srečujemo skorajda dnevno. Če bi obogateno resničnost prikazali na daljici, je na polovici med resničnim svetom in navidezno resničnostjo, saj združuje oba svetova. V diplomski nalogi smo raziskali zgodovino in teorijo obogatene resničnosti, kjer smo se osredotočili na tehnologije, ki se uporabljajo pri razvoju aplikacij z obogateno resničnostjo. S pomočjo pridobljenega znanja smo razvili prototip iOS aplikacije, ki je namenjena temu, da s pomočjo obogatene resničnosti nadomesti klasične načine navigacije, kot so zemljevidi in zloženke. Na koncu pa smo aplikacijo testirali na uporabnikih in z njihovo pomočjo zaznali, kaj bi bile lahko morebitne izboljšave in njena uporabnost.
Found in: osebi
Keywords: obogatena resničnost, navigacija, aplikacija, iOS, SDK, XCode
Published: 24.08.2018; Views: 3838; Downloads: 143
.pdf Fulltext (2,34 MB)

5.
Kartelno dogovarjanje na področju nepremičnin
Alojz Berginc, 2013

Found in: osebi
Keywords: konkurenca, monopol, oligopol, kartel, zakonodaja, dogovor, javni razpis, gradbeništvo, prekršek, raziskava, panoga
Published: 07.08.2018; Views: 2146; Downloads: 128
.pdf Fulltext (4,88 MB)

6.
7.
Načrtovanje rasti podjetja Lesgam, s.p.
Tina Mlakar, 2019

Abstract: Diplomsko delo obravnava podjetje Lesgam, s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo manjših lesnih izdelkov. Cilj diplomskega dela je pregledati in analizirati dosedanje delovanje podjetja in na podlagi analiz preučiti možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. Pri ugotavljanju zunanjih in notranjih dejavnikov smo si pomagali z analizami PEST, SWOT in TOWS. Nadaljevali smo z analizama MOF in RECoIL, s katerima smo analizirali obstoječe poslovanje podjetja in ocenili potencial za rast in razvoj podjetja. Za raziskavo in analizo trga smo uporabili Porterjev model petih sil, uspešnost izdelkov pa smo preverili z matriko BCG. Možne scenarije rasti smo opisali s pomočjo Ansoffove matrike, pri izdelavi marketinškega načrta pa smo si pomagali z rezultati ankete, na katero smo dobili 115 odgovorov. Na koncu diplomskega dela smo predvideli še kritična tveganja in možne rešitve. Postavili smo hipotezo, da obstaja dovolj veliko povpraševanje po lesenih kuhinjskih pripomočkih, kar smo potrdili z anketno raziskavo. Postavili smo še drugo hipotezo, da je investicija v rast podjetja smiselna in finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi kazalniki. Dodana vrednost anketne raziskave je pridobitev informacij za ustrezen marketinški nastop in možnost uporabe rezultatov pri nadaljnjem načrtovanju rasti.
Found in: osebi
Keywords: analiza PEST, analiza SWOT, analiza MOF, analiza RECoIL, Porterjev model petih sil, Ansoffova matrika, matrika TOWS.
Published: 02.10.2019; Views: 2323; Downloads: 205
.pdf Fulltext (2,03 MB)

8.
Poslovni načrt za rast podjetja Robo & Geodet biro, d. o. o., Krško
Jan Božič, 2019

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt, ki bo pripomogel k nadaljnji rasti storitvenega podjetja ROBO & GEODET biro, d. o. o., Krško. Namen diplomskega dela je bil prikazati čim realnejšo sliko poslovanja obravnavanega podjetja, pri čemer je bilo pomembno dokazati ali ovreči upravičenost in smiselnost investicije v podjetje ter nato to tudi izpeljati po zastavljeni strategiji rasti. Z raznimi predpostavkami v diplomskem delu sem raziskal in prikazal predvidene stroške investicije za podjetje ter samo operativno in finančno izpeljavo v projekcijah, izdelanih po predlogi Slovenskega podjetniškega sklada, ki bi pomagala iz investicije izvleči višjo dodano vrednost, nov dobiček podjetju in 10-odstotno letno rast gospodarske družbe. S temi rezultati in tremi strukturiranimi intervjuji sem dobil odgovor na zastavljeno tezo, ali bi bila takšna investicija upravičljiva in smiselna za obravnavano podjetje po zastavljeni strategiji diverzifikacije. Cilji diplomskega dela pa so bili poglobljeno raziskati trg in panogo, v kateri obravnavano podjetje deluje, prikazati primerno strategijo za nadaljnjo rast organizacije z modeli rasti ter upravičiti smiselnost investicije v podjetje za njegovo rast s pomočjo zastavljenih tez in raziskav, ki so reševale zastavljeni raziskovalni problem na opredeljenem področju raziskovanja, in to prikazati v najnovejši obliki poslovnega načrta. Investicija se po izračunih povrne že tretje poslovno leto, pri čemer je denarni izid pozitiven v vseh opazovanih letih. Kazalniki donosnosti sredstev, kapitala in finančne varnosti so v porastu v tretjem poslovnem letu, ko je investicija že povrnjena in podjetje ustvarja dobiček. Epilog na moj povod in iztočnico za to diplomsko delo, je v praksi popolni preobrat na to, kar nas uči teorija. To sem izkusil tudi sam in s tem želel dokazati, da so nekateri poslovni procesi nepredvidljivi in hitro spreminjajoči, zato je lahko poslovni načrt zastarel, še preden pride do izvedbe. Direktor našega podjetja se ravna po podjetniški intuiciji, kar mu omogoča sprejemati pravilne podjetniške odločitve ob pravem času. V diplomskem delu sem prikazal, kako podjetnik uspešno posluje že toliko let na podlagi svojih izkušenj in občutkov za uspešno upravljanje poslovnih procesov, ki ustvarjajo novo dodano vrednost in to spravil v pisno obliko kot poslovni načrt za novo investicijo v podjetje, ki se bo v kratkem realizirala. Ob vsem tem pa se je pomembno zavedati, da nek dokument podjetniku le malo koristi, če podjetnikove misli niso usklajene s poslovnimi procesi podjetja in osredotočeno naravnane z njegovimi prepričanji, cilji in podjetniško potjo.
Found in: osebi
Keywords: poslovni načrt, investicija, rast podjetja, geodezija in papirnati izdelki.
Published: 02.10.2019; Views: 1939; Downloads: 152
.pdf Fulltext (1,91 MB)

9.
Analiza rasti podjetja Adria keramika d. o. o.
Nina Godnič, 2019

Abstract: Diplomsko delo obravnava in analizira podjetje Adria Keramika d.o.o., ki je v svoji panogi uspešno že več kot 25 let. Na podlagi narejene analize so izpeljane projekcije in načrti rasti podjetja. Celotno diplomsko delo vključuje orodja strateške analize, kot so MOF analiza, PEST analiza, SWOT analiza, TOWS analiza, BCG matrika, RECOIL analiza, Porterjev model petih silnic in Ansffova matrika. V diplomski nalogi sem analizirala dosedanje stanje poslovanja podjetja in preučila možne strategije nadaljnje rasti. S pomočjo finančnih izračunov sem prišla do zaključka, da podjetje letno uspešno raste in se razvija. Podjetje postaja vse bolj prepoznavno kot uspešno in razvijajoče se podjetje. S ciljem povečanja razpoznavnosti identitete in konkurenčne sposobnosti postopoma prehajajo od vizije tehničnega trgovca z različnimi kvalitetnimi izdelki k prepoznavni identiteti trgovca z izdelki za prenovo in opremo doma. Pri prodaji izdelkov podjetjem prevladuje usmeritev po še močnejši specializaciji in uvajanju kvalitetnih blagovnih znamk, pri prodaji potrošnikom po novosti za lepše bivalno okolje. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali ima podjetje možnost za rast. Izbrana strategija rasti je združitev z drugim podjetjem. Rezultati analize in raziskave so pokazali, da bo podjetje po združitvi postalo novo večje podjetje in s tem pridobilo večji tržni delež na področju slovenskega trga in sosednjih držav, predvsem Hrvaške, Avstrije in Italije. Po združitvi bo podjetje izgubilo del samostojnosti in hitre odzivnosti. Odločitve podjetja bodo potekale v skladu z dogovorom in pravili, ki bodo postavljeni z novo organizacijsko shemo.
Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, spojitev, načrtovanje rasti, strategija rasti, analiza, MOF analiza, SWOT analiza.
Published: 02.10.2019; Views: 2484; Downloads: 229
.pdf Fulltext (813,71 KB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja A4 logistika d.o.o.
Ada Pašić, 2020

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil analizirati uspešnost podjetja A4 logistika, d. o. o., med letoma 2016 in 2018 ter s pomočjo finančnih projekcij oceniti njegovo rast v obdobju med letoma 2019 in 2022. Podjetje A4 logistika, d. o. o., se ukvarja z logistiko in transportom. Ustanovljeno je bilo leta 2009, danes ima v lasti štiri tovorna vozila, od teh poslujejo s tremi. Izziv podjetja je širjenje na nove trge, saj bi s tem povečalo dobiček in prepoznavnost. Kot sta pokazali analizi MOF in RECoIL, podjetje ima potencial za rast. Na osnovi analize podatkov in kvalitativne raziskave oziroma poglobljenega intervjuja z direktorjem in poslovnim partnerjem podjetja smo ugotovili, da sta za rast podjetja najbolj smiselni strategija generične rasti in strategija prodora na nove trge. Prva zato, ker obstoječi trgi še niso zasičeni s storitvami, zato je na njih še vedno možnost rasti podjetij. Druga strategija, ki jo želi podjetje zasledovati, je strategija predora na nove trge. Analizi MOF in RECoIL sta pokazali, da podjetje ima vire in potenciale pri vstopu na nove trge. Vizija podjetja je širitev na tuje trge, predvsem na nemškega in avstrijskega. Hkrati pa podjetje nima potencialov za razvoj novih storitev. Poleg tega smo ugotovili, da je investicija za nakup novega tovornega vozila za obravnavano podjetje finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi projekcijami in analizo kazalnikov. Podjetje bo v prihodnosti poslovalo stabilno in se bo širilo z dodatnimi tovornimi vozili.
Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, analiza podjetja, anliza MOF, analiza RECoIL, generična rast
Published: 15.03.2020; Views: 1990; Downloads: 163
.pdf Fulltext (1,24 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top