Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Ajta Pavlič, 2021

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Found in: osebi
Keywords: Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Published: 20.01.2022; Views: 927; Downloads: 63
.pdf Fulltext (4,10 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top