Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Prostorsko načrtovanje v primeru soseske Zeleni gaj
Erika Rejc, 2019

Abstract: V diplomskem delu bomo opisali zakonodajo prostorskega načrtovanja in pojme, ki se upoštevajo na tem področju. V praktičnem delu bomo predstavili sosesko Zeleni gaj na Brdu. Najprej bomo prikazali, kako je bilo videti območje pred gradnjo, nato pa se želimo dotakniti še vseh točk, ki so projekt vodile od ideje pa vse do izgradnje oziroma vselitve kupcev in najemnikov stanovanj ter hiš v omenjeni soseski. Opisali bomo strukturo, število stanovanj in hiš ter njihove velikosti. Predstavili bomo prednosti in slabosti soseske, skozi anketo pa bomo ugotovili, kakšno je mnenje ljudi, ki tam živijo. Raziskali bomo tudi spremembe v okolici in ugotovilo, ali so na kakršen koli način povezane z izgradnjo Zelenega gaja. Predstavili bomo spremembe v prometni infrastrukturi, poiskali nove objekte in zelene površine. Da bodo informacije točne in zanesljive, bomo uporabili podatke, ki smo jih pridobili skozi intervju z osebjem Stanovanjskega sklada Republike Slovenije, ki je bil investitor projekta. To nam je v veliki meri pomagalo z različnimi katalogi, brošurami in fotografijami, ki so nam dale širok vpogled v sosesko. Ker se projekt glede na prodajo in oddajo ocenjuje kot uspešen, bomo omenili nekatere večje projekte, ki so bili oziroma še bodo izvedeni v Ljubljani.
Found in: osebi
Published: 13.06.2019; Views: 1987; Downloads: 183
.pdf Fulltext (2,36 MB)

4.
Uporaba digitalnega marketinga pri trženju nepremičnin
Viktorija Šuštaršič, 2021

Abstract: Skozi raziskovanje in pisanje diplomskega dela smo ugotovili, kako pomemben element je marketing, ki se pojavlja v vsaki celici poslovanja, da bi bil uspešen. Nova doba in novi mediji spreminjajo naše vsakodnevne prakse in tako je tudi na področju marketinga in lahko potrdimo, da tudi na področju nepremičnin. V diplomskem delu smo raziskovali, kaj marketing je, predstavili smo pojme marketing, tradicionalni marketing, digitalni marketing, nepremičnina, nepremičninski trg, tradicionalni marketing nepremičnin in digitalni marketing nepremičnin. Raziskali smo, kje vse je marketing vključen, ter koncepte tradicionalnega marketinga, predstavili smo marketing nepremičnin in njegove tradicionalne oblike oglaševanja ter celostni marketing. V nadaljevanju smo raziskali digitalni marketing in njegove oblike, digitalni marketing na trgu nepremičnin ter strategije digitalnega marketinga na trgu nepremičnin. Raziskali smo dobre in manj dobre lastnosti digitalnega marketinga na trgu nepremičnin ter naredili primerjavo med njima. Primerjava kaže, da ima digitalni marketing visok potencial v primerjavi s tradicionalnim, saj je ugodnejši, hitrejši, natančno cilja publiko in nudi več informacij. Vendar ugotavljamo, da bi ga lahko izrinil le, če bi tradicionalni mediji v celoti izginili iz našega prostora. Z anketo smo raziskali, kako so se trženjskih dejavnosti lotili izbrani nepremičninski projekti v Ljubljani. Pridobili smo informacije, ali so pripravili načrt, v kateri fazi, katere elemente je vseboval ter oceno učinkov teh in načine, na katere so dejansko zanje izvedeli potencialni in nadalje kupci, ki so dejansko kupili nepremičnino. Kot dodatek smo pripravili vzorec kampanje digitalnega marketinga nepremičnin.
Found in: osebi
Keywords: marketing, tradicionalni marketing, celostni marketing, digitalni marketing, marketing nepremičnin, tradicionalni marketing nepremičnin, digitalni marketing nepremičnin
Published: 24.03.2022; Views: 896; Downloads: 0

5.
Vpliv dohodkovne neenakosti na socialno mobilnost, izobrazbo in življenjsko dobo
Sandra Kostrešević, 2021

Abstract: Dohodkovna neenakost vpliva na človeka kot posameznika in na družbo kot celoto že od človekovega rojstva, saj je v veliki meri odvisna od naše družine, okolja, v katerem se rodimo in odraščamo, premoženja, ki ga podedujemo, možnosti izobraževanja od zgodnjega otroštva do poznih odraslih let, omogočene zdravstvene oskrbe, stanja na trgu dela in drugih vplivov iz posameznikove okolice. Zaradi obsega svojega poseganja ima pomemben vpliv tudi na naslednje generacije, ki zaradi neugodnega ozadja staršev tudi sami ne morejo izkoristiti svojega potenciala v celoti, kot to lahko storijo otroci staršev z ugodnejšim ozadjem. Namen tega diplomskega dela je bil raziskati vpliv dohodkovne neenakosti na socialno mobilnost, izobrazbo in življenjsko dobo. Za prikaz njenega vpliva smo uporabili metodo sekundarne analize dostopnih podatkov na teh področjih. Ugotovili smo, da ima največji vpliv na izobrazbo, saj ima ta največ povezav z vsemi drugimi področji ter bi izboljšanje kakovosti izobrazbe in daljše obdobje izobraževanja pozitivno vplivali na dohodkovno neenakost. Tako v naslednjih generacijah dohodkovna neenakost ne bi imela tolikšnega vpliva na druga področja in bi bili dosežki posameznikov odvisni od njih ter ne ozadja staršev in drugih okoliščin
Found in: osebi
Keywords: dohodkovna neenakost, Ginijev koeficient, socialna mobilnost, izobrazba, življenjska doba
Published: 30.06.2022; Views: 654; Downloads: 38
.pdf Fulltext (1,32 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top