Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv osebnostnih lastnosti na razvoj kariere
Natalija Rednak, 2010

Found in: osebi
Keywords: Ekonomija, kariera, osebnostne lastnosti, izkušnje, posameznik, kompetence
Published: 15.01.2021; Views: 1430; Downloads: 65
.pdf Fulltext (898,33 KB)

2.
3.
Poslovni načrt rasti podjetja Plastika Skaza d. o. o.
Gregor Rednak, 2015

Found in: osebi
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, strategije rasti, finančna analiza, SWOT analiza
Published: 07.04.2018; Views: 3711; Downloads: 306
.pdf Fulltext (1,04 MB)

4.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Abstract: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Found in: osebi
Keywords: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Published: 22.03.2019; Views: 2637; Downloads: 138
.pdf Fulltext (1,37 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top