Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Žensko podjetništvo in podpora podjetnicam v Sloveniji
Ivana Vukosavljević, 2017

Abstract: Čeprav število podjetnic tako v svetu kot v Sloveniji iz dneva v dan raste, so ženske na tem področju v primerjavi s podjetniki še vedno v manjšini. Prav tako se podjetnice na poslovni poti srečujejo z bistveno več ovirami in izzivi kot moški. Ravno zato je treba podjetnicam nuditi čim več podpore in ugodne pogoje za poslovanje, saj bi s tem znatno pripomogli k razvoju gospodarstva in zmanjšali stopnjo brezposelnosti. V diplomskem delu so predstavljene značilnosti in lastnosti podjetnic, primerjava med podjetniki in podjetnicami, ovire in izzivi, s katerimi se podjetnice srečujejo, ter podpore, ki so je deležne. S pomočjo raziskave sem analizirala položaj podjetnic v Sloveniji, njihove razloge za vstop v podjetništvo, kateri so največji izzivi ženskega podjetništva in katere oblike podpore so deležne. Na podlagi raziskave sem nato oblikovala predloge za spodbujanje ženskega podjetništva.
Found in: osebi
Keywords: podjetništvo, žensko podjetništvo, podjetnica, podpora
Published: 15.02.2018; Views: 3548; Downloads: 274
.pdf Fulltext (1,06 MB)

3.
4.
5.
Kolektivna pogajanja in kolektivna pogodba
Ivana Kovač, 2017

Abstract: Dandanes v svetu velja, da so kolektivne pogodbe v demokratičnih državah s tržnim gospodarstvom učinkovito sredstvo za urejanje delovnih pogojev ter razmerij med socialnimi partnerji, ki med drugim omogočajo urejanje področij, ki niso urejena v okviru Zakona o delovnih razmerjih, pri čemer so razvojno gledano rezultat pravice delavcev do sindikalnega združevanja, ki je temeljna pravica svobode delovanja sindikatov.Zaradi hitro rastočega gospodarskega razvoja in večje konkurenčnosti je pravica do kolektivnega pogajanja pomemben vidik socialnih partnerjev za predstavljanje in doseganje svojih zahtev ter še kako pomembna za uravnotežen in skladen razvoj trga dela, urejanje konfliktnih ekonomsko-socialnih razmerij, vzpostavljanje socialnega miru ter krepitev splošne demokratične ravni v družbi in posamezni državi, katere cilj je tudi socialni dialog. S socialnim dialogom ustvarjamo temeljno komunikacijo v družbeni skupnosti, kar vodi k razvoju svobode, varnosti in človeškega dostojanstva. V tem je izredno pomembno tudi delo socialnih partnerjev,ki je uspešneje, kolikor bolj so izenačeni z realno močjo, pri čemer je ključnega pomena za kakovosten socialni dialog njihovo medsebojno spoštovanje, ki je pomemben element za enakopravno varovanje interesov delavcev v kolektivnih pogajanjih, še posebej v času krize, ki nas bo spremljala še vrsto let in je največji izziv za medsebojne odnose. V diplomskem delu se osredotočamo na varovanje interesov vseh socialnih partnerjev, katerega temelj je socialni dialog, pri tem pa skušamo skozi zakonitosti procesa kolektivnih pogajanj in njegovih značilnosti spoznavati temeljne značilnosti kolektivne pogodbe pri nas in v Nemčiji, Italiji ter Avstriji, pri čemer nas zanima tudi pomen zakonskih temeljev za zagotavljanje kakovostnega socialnega dialoga.
Found in: osebi
Keywords: kolektivna pogodba, kolektivna pogajanja, socialni partnerji, socialni dialog, varovanje interesov, kakovost socialnega dialoga
Published: 12.07.2018; Views: 3089; Downloads: 229
.pdf Fulltext (1,32 MB)

6.
Vloga subjektivnega čustvenega blagostanja pri nakupu nepremičnin
Ivana Kovač, 2021

Abstract: Nakup nepremičnine je za številne posameznike nevsakdanji in pogosto le enkratni dogodek. Čeprav se ekonomija redko neposredno ukvarja s čustvenimi vprašanji, je teorija cen v praksi pogosto odvisna od t. i. špekulativnih mehurčkov. V magistrskem delu smo si prizadevali prikazati bolj strukturirano vlogo čustvene vpetosti potencialnih kupcev nepremičnin, in sicer podrobneje prikazati vlogo subjektivnega čustvenega blagostanja pri njihovi nakupni odločitvi. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako se stopnja zadovoljstva z življenjem v medsebojni korelaciji s pozitivnim in negativnim čustvovanjem potencialnih kupcev nepremičnin povezuje z zunanjimi pričakovanji glede nakupa nepremičnin in z zadovoljstvom trenutnega stanovanjskega statusa tako po fizičnih, bivalnih kot tudi socioekonomskih dejavnikih. Ker po svoji stroki nismo psihologi, dopuščamo možnost, da lahko med magistrskim delom naletimo na morebitna odstopanja oziroma napake v premalo natančni obrazložitvi definicij oziroma rezultatov, ki so gledano s stališča psihologov lahko tudi vprašljiva. Magistrsko delo in empirično raziskavo je treba razumeti v smislu, da smo kot nepsihologi želeli raziskovati tiste psihološke parametre, za katere menimo, da na eni strani bistveno vplivajo na rezultate naše raziskave, na drugi strani pa so lahko osnova za nadaljnje raziskave psiholoških strokovnjakov, saj prispevek k znanosti vidimo v tem, da segamo na še neobdelano področje dejavnikov, ki spadajo v psihološko stroko.
Found in: osebi
Keywords: vedenje porabnikov, potencialni kupci nepremičnin, subjektivno čustveno blagostanje, zadovoljstvo z življenjem, čustva
Published: 30.12.2021; Views: 956; Downloads: 80
.pdf Fulltext (934,77 KB)

7.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Abstract: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Found in: osebi
Keywords: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Published: 13.02.2020; Views: 3093; Downloads: 187
.pdf Fulltext (2,57 MB)

8.
9.
10.
Idejna zasnova glamping naselja v hrvaški Istri
Ivana Rajko, 2020

Found in: osebi
Published: 07.10.2020; Views: 1279; Downloads: 32
.pdf Fulltext (32,61 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top