Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Dejavniki izobraževanja in usposabljanja v podjetju
Nevenka Oblak, 2011

Found in: osebi
Keywords: izobraževanje, usposabljanje, e-izobraževanje
Published: 05.01.2021; Views: 922; Downloads: 64
.pdf Fulltext (1021,71 KB)

2.
3.
Podpora socialnemu podjetništvu
Slavica Oblak, 2014

Found in: osebi
Keywords: socialno podjetništvo, management znanja, podporno okolje, socialne zadruge, socialna ekonomija
Published: 06.01.2021; Views: 1149; Downloads: 82
.pdf Fulltext (861,32 KB)

4.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA MESARSTVO OBLAK D.O.O.
Nace Oblak, 2017

Abstract: Diplomsko delo opisuje delovanje družinskega podjetja mesnopredelovalne industrije Mesarstvo Oblak d.o.o., ustanovljenega leta 1985 v Žireh. V njem je opisano zlasti poslovanje podjetja po prevzemu Janeza Oblaka ml., ki je podjetje popeljal iz obrtniške dejavnosti v dobro rastoče podjetje. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo svežega mesa in mesnih izdelkov. Z načrtovanjem rasti in generično rastjo si obetajo rast in širjenje na območju celotne Slovenije ter tudi na tujih trgih. Prav tako imajo dobre možnosti rasti zaradi diverzifikacije novega izdelka v letu 2016. Podjetje vsa leta beleži rast – ne glede na gospodarske razmere. Občutno rast beleži vse od leta 2010, vrhunec pa v tekočem letu 2015 z 9.000.000 EUR prihodka. Poslovanje podjetja je usmerjeno v oskrbo javnih zavodov in ustanov, trgovskih verig, fizičnih oseb ter grosističnih podjetij. Finančne analize in računovodske projekcije potrjujejo uspešnost generične rasti podjetja. Konkurenčna moč je v mesnopredelovalni panogi zelo velika, saj so vanjo vključena majhna in velika podjetja s to dejavnostjo. Z analizo podjetje dokazuje, da posluje zelo uspešno in da lahko rast pričakuje tudi v prihodnosti. V štirih letih se je namreč prebilo med štiri najmočnejša podjetja v panogi.
Found in: osebi
Keywords: meso, mesni izdelki, generična rast, družinsko podjetje, uspešna nadaljnja rast
Published: 11.08.2017; Views: 3905; Downloads: 171
.pdf Fulltext (1,44 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Nace Oblak, 2017

Found in: osebi
Keywords: načrtovanje rasti, strategija rasti, analiza trga, družinsko podjetje
Published: 21.09.2017; Views: 3317; Downloads: 129
URL Fulltext (0,00 KB)

6.
7.
Analiza prodaje selektivnih kozmetičnih blagovnih znamk v času finančne krize
Tajda Oblak Lukan, 2016

Found in: osebi
Keywords: blagovne znamke, kozmetika, analiza, raziskave
Published: 29.03.2018; Views: 3330; Downloads: 119
.pdf Fulltext (1,59 MB)

8.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018

Abstract: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Found in: osebi
Keywords: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Published: 13.07.2018; Views: 3409; Downloads: 213
.pdf Fulltext (3,95 MB)

9.
Prepoved mučenja v praksi mednarodnih sodišč
Maša Oblak, 2016

Found in: osebi
Published: 21.08.2018; Views: 1946; Downloads: 134
.pdf Fulltext (568,82 KB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top