Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Način trženja izdelkov in storitev slovenskih modnih blogerk
Maja Blažeka, 2018

Abstract: Številna podjetja modne blogerke in njihove bloge vse bolj prepoznavajo kot orodje, s katerim se lahko približajo svojim kupcem. Koraki v tej smeri so narejeni tudi v Sloveniji. Navadnim potrošnicam je s pisanjem modnih spletnih dnevnikov uspelo vstopiti in spremeniti nekdaj zaprt sistem modne industrije. Čeprav so znotraj te še vedno deležne negativne kritike, imajo številne prednosti, kar jim omogoča tudi današnja tehnologija. Postale so globalno prepoznavne in vplivne in si uspele zgraditi blagovne znamke. Da delo blogerja zahteva veliko truda, veselja do dela in zavedanja, kako pomembna je avtentičnost, v prvi vrsti predvsem zaradi bralcev, povedo tudi štiri uspešne slovenske blogerke, ki so sodelovale v empiričnem delu raziskave. V diplomskem delu je poleg modnega blogerja in njegovega delovanja predstavljen še modni blog, čigar izvor lahko najdemo v 19. stoletju, razvoj osebnega modnega bloga skozi dva vala ter razlika med osebnim blogom in blogom, ki ga vodi korporacija. Opredeljeni so elementi, potrebni za uspeh spletnega dnevnika, na koncu teoretičnega dela pa je opisan še trženjski načrt modnega bloga.
Found in: osebi
Keywords: modni bloger, slovenske modne blogerke, modni blog, modno bloganje, trženje v modi.
Published: 24.04.2018; Views: 3023; Downloads: 234
.pdf Fulltext (839,72 KB)

2.
Delovanje slovenskih podjetnikov skozi prizmo sreče, podjetniške radovednosti in intuicije
Maja Blažeka, 2023

Abstract: E = f(e) (podjetništvo je funkcija podjetnika) predstavlja podstat magistrskega dela. Podjetniški fenomen proučujemo na ravni posameznika v okviru podjetniške psihologije. Prizadevanje je pojasniti vpliv sreče, podjetniške radovednosti in intuicije na delovanje podjetnika ter medsebojno povezanost konstruktov. Implementirana empirična raziskava z uporabo faktorske in regresijske analize dokazuje statistično značilno povezanost intuicije s srečo kot tudi s podjetniško radovednostjo, medtem ko izračun Pearsonovega koeficienta pokaže nepovezanost sreče in podjetniške radovednosti. Nadalje je dognano, da na osnovi dobljenih podatkov srečnejši podjetniki ne generirajo višjih prihodkov in izkušenost podjetnika ni povezana s pogostejšim intuitivnim delovanjem. Rezultati z izsledki kvalitativne raziskave in predlaganimi metodološkimi popravki nudijo obetavno možnost za nadaljnje raziskovanje in ustvarjanje novih znanj v praksi. Sočasno proučevanje večjega števila determinant z vplivom na podjetnika prispeva k izvirnosti raziskave in boljšemu razumevanju delovanja subjekta, ki v družbenoekonomskem kontekstu nesporno opravlja funkcijo sui generis.
Found in: osebi
Keywords: podjetnik, podjetniška psihologija, sreča, podjetniška radovednost, intuicija
Published: 26.09.2023; Views: 280; Downloads: 20
.pdf Fulltext (2,40 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top