1.
VSTOP PODJETJA TPLAST D.O.O NA SRBSKI TRGMatej Zalokar, 2018
Abstract: To diplomsko delo predstavlja v splošnem strategije, ki predstavljajo orodje odločanja za vsako podjetje. Obravnavano podjetje Tplast d.o.o. se od svoje ustanovitve bori z obstojem na trgu in je doseglo točko, pri kateri ocenjuje da svoje rasti ne more nadaljevati zgolj na slovenskem trgu.
Kot potencialni trg se je izkazala Republika Srbija, ki je s svojim položajem države v razvoju oziroma tranzitne države na prvi pogled nepričakovano ciljno tržišče. Srbija prednjači z vidika nizkih stroškov vstopa in odprtosti do tujih investicij, bodisi gre za neposredne tuje investicije, bodisi gre za primer zastopništva in franšiznega delovanja podjetja na tujem trgu.
Found in: osebi
Keywords: podjetje, podjetništvo, izvoz, strategija rasti, diverzifikacija, poslovni načrt za rast.
Published: 01.06.2018; Views: 2126; Downloads: 150
Fulltext (1,38 MB)