Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 37
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Stopnja ozaveščenosti prebivalcev Občine Bled o ravnanju z odpadki
Maruša Žemva, 2018

Found in: osebi
Keywords: odpadki, ločevanje odpadkov, recikliranje, odlaganje odpadkov
Published: 09.04.2020; Views: 3881; Downloads: 105
.pdf Fulltext (1,24 MB)

2.
3.
4.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Found in: osebi
Keywords: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Published: 11.08.2017; Views: 3581; Downloads: 204
.pdf Fulltext (419,55 KB)

5.
6.
7.
Rast podjetja Sportradar d. o. o.
Matic Malovrh, 2017

Abstract: V današnjem svetu poslovno življenje od nas zahteva nenehno vpetost v spremljanje dogodkov, ki se okoli nas odvijajo z vse večjo intenziteto. Za uspešnost moramo biti prilagodljivi in ažurni. V diplomskem delu obravnavam podjetje Sportradar d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2003 in se ukvarja z razvojem programske opreme. Cilj diplomskega dela je bil proučiti dosedanje poslovanje podjetja, na kakšen način, v kolikšnem času in s kakšnimi rezultati bo podjetje razširilo poslovanje. Da bi ugotovil, kako se lahko podjetje najhitreje prilagodi trenutnim gospodarskim razmeram, sem proučil strategije rasti podjetja, poslovne možnosti, analiziral sekundarne podatke iz raziskave, izdelal celostno SWOT in finančno analizo. Ugotovljeno je bilo, da ima podjetje dobre temelje za nadaljnjo rast in uspeh, pri čemer morajo biti vodilni stalno pozorni na spremembe na trgu. V prihodnosti bo rast podjetja temeljila na rasti s spojitvijo, ker jim matično podjetje tako omogoča nadaljnji razvoj. Sredstva se bodo iz vrednosti 3.794.086.675 EUR v letu 2017 po pričakovanjih v letu 2020 dvignila na vrednost 6.133.349 EUR, prav tako pa se bo vrednost prihodkov od prodaje do leta 2020 dvignila na vrednost 8.110.000 EUR. Rast podjetja je povezana z zaposlovanjem novih delavcev, zato se bodo povečali stroški dela, iz vrednosti 2.202.241 EUR v letu 2017 na vrednost 5.304.416 EUR v letu 2020. Čisti dobiček bo v letu 2020 dosegel največjo vrednost, to je 1.127.354 EUR, vendar se lahko zgodi, da bodo dobiček izplačali matičnemu podjetju, v zameno pa dobili delnice podjetja Sportradar. Podjetje Sportradar d. o. o. namerava v letu 2017 investirati 150.000 EUR v nakup nove računalniške opreme. Enako investicijo nameravajo izvesti v letu 2018. Podjetje, tako kot do zdaj, ne bo najemalo posojil, ampak bo vse investicije financiralo z lastnimi sredstvi. V podjetju morajo še naprej izkoriščati svojo edinstvenost in prilagodljivost, ki sta jih definirali do zdaj. Za rast podjetja bodo v prihodnje pomembne tudi strateške odločitve matičnega podjetja Sportradar. Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, storitve računalniškega programiranja, strategije rasti, generična rast, analiza SWOT.
Found in: osebi
Keywords: DIPLOMSKA NALOGA, SPORTRADAR D.O.O., MALOVRH MATIC
Published: 14.12.2017; Views: 2739; Downloads: 258
.pdf Fulltext (1,68 MB)

8.
Kazalniki kakovosti v ambulanti družinskega zdravnika
Matic Novak, 2017

Found in: osebi
Keywords: pacient, kakovost, kazalniki kakovosti, zadovoljstvo pacientov
Published: 15.01.2018; Views: 3493; Downloads: 172
.pdf Fulltext (711,94 KB)

9.
10.
Načrtovanje rasti podjetja Roiss, d.o.o.
Matic Milharčič, 2015

Found in: osebi
Keywords: generična rast, poslovni načrt, finančna analiza, rast podjetja, analiza trga
Published: 07.04.2018; Views: 2367; Downloads: 160
.pdf Fulltext (381,84 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top