Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza poslovanja podjetja Savatech, d. o. o.
Valentina Bitenc, 2018

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena analiza poslovanja podjetja Savatech, d. o. o., v letih 2015, 2016 in 2017. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2002 in se ukvarja s proizvodnjo gumeno tehničnih izdelkov in pnevmatik. Podatki, potrebni za analizo, so bili pridobljeni iz javno dostopnih objavljenih letnih poročil podjetja. Namen analize je ugotoviti pozitivne in negativne učinke v poslovanju podjetja. To smo dosegli z opravljeno navpično in vodoravno analizo bilance stanja in izkaza poslovnega izida ter izračunom računovodskih kazalnikov. Na podlagi rezultatov smo ocenili uspešnost podjetja in podjetje presodili kot kupca, dobavitelja in naložbo.
Found in: osebi
Keywords: analiza poslovanja, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, navpična in vodoravna analiza, računovodski kazalniki.
Published: 26.09.2018; Views: 4486; Downloads: 592
.pdf Fulltext (881,93 KB)

2.
Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Valentina Bitenc, 2022

Abstract: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Found in: osebi
Keywords: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Published: 04.03.2024; Views: 154; Downloads: 7
.pdf Fulltext (1015,55 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top