Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Financiranje v športu : ŽNK Radomlje
Eva Rojc, 2018

Abstract: V diplomskem delu predstavljam razvoj ženskega nogometa tako doma kot v tujini - predvsem s finančnega vidika. Podrobno sem opisala naš domači radomeljski ponos, ŽNK Radomlje. Osredotočala sem se na financiranje kluba ter na njihovo pridobivanje sredstev za nemoteno igranje deklet v klubu, dotaknila pa sem se tudi problematike ženskega nogometa (različni stereotipni predsodki, neprepoznavnost ženskega nogometa) in s tem povezano pridobivanje sponzorjev ter donatorjev. Poiskala sem prednosti in slabosti financiranja ženskega nogometa in katere so tiste prednosti, ki bi jih bilo najbolje izkoristiti, da bi prinesle največ finančnih koristi dekletom in njihovim predstavnikom. Z anketiranjem sponzorjev in donatorjev sem videla, kakšni so bili pogoji oz. kakšen je bil pristop podjetnikov h klubu, njihove želje v sodelovanju z ženskim klubom, ali so se uresničile oziroma ponesle ime podjetja po Sloveniji. Zanimalo me je tudi, koliko so bili pripravljeni vložiti/donirati/sponzorirati v klub, ali so ta znesek skozi leta sodelovanja povečali in zakaj ne. Skozi anketni vprašalnik sem dobila odgovore, ki so mi pomagali spisati zaključek, kako pritegniti sponzorje, jih obdržati ter z njimi najbolje sodelovati še nadaljnja leta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: nogomet, ženski nogomet, ženski nogometni klub, financiranje ženskega nogometnega kluba, financiranje ženskega nogometnega kluba, Ženska nogometna zveza Slovenije.
Published: 06.03.2018; Views: 3895; Downloads: 176
.pdf Fulltext (1,29 MB)

2.
Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Luka Novak, 2018

Abstract: Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Published: 22.09.2018; Views: 2858; Downloads: 134
.pdf Fulltext (1,12 MB)

3.
Načini financiranja nogometnih klubov v Evropi in Sloveniji
Matej Lapanja Hiti, 2022

Abstract: V diplomskem delu so predstavljeni načini financiranja nogometa v Evropi in Sloveniji. Slovenska nogometna liga v evropskem merilu ni konkurenčna najboljšim ekipam, vse bolj pa zaostaja tudi za nogometnimi klubi iz regije. Glavne načine virov financiranja predstavljajo: uvrstitev v skupinski del evropskih tekmovanj, prodaja vstopnic, prodaja igralcev in sponzorska sredstva. Dodatni načini financiranja se ponujajo v obliki kotiranja nogometnih klubov na borzi, kar je v tujini že dobro razvito, v Sloveniji pa kaže, da smo ta vlak zamudili oziroma v preteklosti lastniki nogometnih klubov niso kazali pretirane želje po večji transparentnosti klubov, ki nastopajo v prvi slovenski nogometni ligi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: nogometni klub, slovenska nogometna liga, evropsko tekmovanje, načini financiranja, transparentnost.
Published: 31.08.2022; Views: 514; Downloads: 48
.pdf Fulltext (956,08 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top