Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Način trženja izdelkov in storitev slovenskih modnih blogerk
Maja Blažeka, 2018

Abstract: Številna podjetja modne blogerke in njihove bloge vse bolj prepoznavajo kot orodje, s katerim se lahko približajo svojim kupcem. Koraki v tej smeri so narejeni tudi v Sloveniji. Navadnim potrošnicam je s pisanjem modnih spletnih dnevnikov uspelo vstopiti in spremeniti nekdaj zaprt sistem modne industrije. Čeprav so znotraj te še vedno deležne negativne kritike, imajo številne prednosti, kar jim omogoča tudi današnja tehnologija. Postale so globalno prepoznavne in vplivne in si uspele zgraditi blagovne znamke. Da delo blogerja zahteva veliko truda, veselja do dela in zavedanja, kako pomembna je avtentičnost, v prvi vrsti predvsem zaradi bralcev, povedo tudi štiri uspešne slovenske blogerke, ki so sodelovale v empiričnem delu raziskave. V diplomskem delu je poleg modnega blogerja in njegovega delovanja predstavljen še modni blog, čigar izvor lahko najdemo v 19. stoletju, razvoj osebnega modnega bloga skozi dva vala ter razlika med osebnim blogom in blogom, ki ga vodi korporacija. Opredeljeni so elementi, potrebni za uspeh spletnega dnevnika, na koncu teoretičnega dela pa je opisan še trženjski načrt modnega bloga.
Found in: ključnih besedah
Keywords: modni bloger, slovenske modne blogerke, modni blog, modno bloganje, trženje v modi.
Published: 24.04.2018; Views: 3069; Downloads: 235
.pdf Fulltext (839,72 KB)

2.
Vpliv potovalnih blogov na potovalne odločitve
Ana Lesnik, 2020

Abstract: Diplomsko delo predstavlja raziskavo na področju potovalnih blogov in predvsem njihovih uporabnikov. Destinacije, o katerih smo podatke včasih iskali v različnih turističnih agencijah ali knjigah, so sedaj predstavljene v obliki potovalnega dnevnika na spletu. Veliko več posameznikov se odloča za takšen način pridobivanja informacij, saj zapisi ponujajo opis celotne izkušnje v nekem kraju. Delo ponuja pregled splošnega razvoja bloga, vpliv potovalnega bloga na turizem in v raziskovalnem delu raziskavo, ki temelji na mnenju naključno izbranih prebivalcev Republike Slovenije o potovalnih blogih. V prvem delu diplomskega dela so opisani temeljni pojmi, v raziskovanem delu diplomskega dela pa so predstavljeni rezultati raziskave.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blog, bloganje, potovalni blogi, turizem, trženje
Published: 03.07.2020; Views: 1622; Downloads: 74
.pdf Fulltext (1,27 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top