Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Digitalni vplivneži
Mateja Strupeh, 2021

Abstract: Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Found in: ključnih besedah
Keywords: YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Published: 03.12.2021; Views: 1155; Downloads: 123
.pdf Fulltext (2,20 MB)

2.
Search done in 0 sec.
Back to top