Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Metode za vrednotenje podjetja: Primer podjetja Salus
Jure Natek, 2018

Abstract: Podjetja se vrednotijo za različne namene. Najpogosteje za namen nakupa ali prodaje delnice podjetja, ki kotira na borzi, lastniškega deleža podjetja, ki ne kotira na borzi, ali podjetja kot celote. Obstajajo različne metode vrednotenja. Z metodami, ki temeljijo na sredstvih, ugotovimo vrednost sredstev, ki jih podjetje ima v lasti. Z relativnimi metodami podjetje z mnogokratniki primerjamo s podobnimi podjetji ali celotnim trgom. Na donosu zasnovan način nam z diskontiranjem pokaže vrednost glede na zanesljivost in višino donosov, ki jih bo podjetje dosegalo v prihodnosti. V kombinaciji z analizo poslovanja z vrednotenjem ugotovimo, ali je obravnavano podjetje, njegov delež ali delnica glede na ponujeno ceno precenjeno, podcenjeno ali realno ovrednoteno. Na podlagi tega se podjetnik ali vlagatelj lahko odloči za nakup oziroma prodajo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vrednotenje, analiza poslovanja, diskontiranje, denarni tok, strošek lastniškega kapitala, povprečni tehtani strošek kapitala, finančne projekcije, dividende
Published: 21.09.2018; Views: 2660; Downloads: 204
.pdf Fulltext (1,97 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top