Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Motivi za odločanje podjetnikov v Sloveniji za ustanovitev socialnega podjetja
Tamara Kokol, 2016

Abstract: Trenutno živimo v času, kjer je stopnja brezposelnosti zelo visoka. Čedalje več ljudi je takšnih, ki na svet gledajo nesebično in želijo s tem pomagati tudi drugim. Z ustanovitvijo socialnega podjetja omogočamo delovna mesta ranljivim skupinam ljudi na trgu. To so brezposelni, ki že dolgo iščejo zaposlitev, starejši, mladi, bivši odvisniki, zaporniki in tako naprej. Zaradi tega je takšno podjetništvo bolj družbeno odgovorno, ker ustvarja družbene koristi tudi za tiste, ki v klasičnem podjetništvu zelo težko najdejo svoje mesto. Cilj diplomske naloge je ugotoviti motive, zaradi katerih se bodo posamezniki odločali za ustanovitev socialnega podjetja, ali je razlog v subvencijah, ki jih dodeljuje država, ali je razlog prispevati k družbeni koristi. V diplomski nalogi smo uporabili dva različna pristopa. V teoretičnem delu smo uporabili kritično presojo, povzemanje virov in deskripcijo, v empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika uporabili kvantitativno metodo. V prvem delu smo obširno preučili temo socialnega podjetništva in pojem motivacije. V diplomski nalogi je zajeta široka razlaga na temo socialnega podjetništva v Sloveniji, prav tako v tujini. Obdelali smo tudi pojem socialnega podjetnika, kako naj bi le-ta razmišljal in deloval. V drugem, empiričnem delu, so predstavljeni rezultati kvantitativne raziskave, ter široka diskusija v kateri smo podali svoje kritično mišljenje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: socialno podjetništvo, motivacija, gonilniki razvoja, zaviralci razvoja, družbena odgovornost, diplomske naloge
Published: 27.07.2021; Views: 718; Downloads: 70
.pdf Fulltext (1018,06 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top