Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
Tina Koštomaj, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: oglaševalska kampanja, ruski trg, spletno oglaševanje, tiho in emplicitno znanje, splet
Published: 03.10.2018; Views: 2383; Downloads: 131
.pdf Fulltext (1,29 MB)

2.
Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Ajta Pavlič, 2021

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Published: 20.01.2022; Views: 928; Downloads: 63
.pdf Fulltext (4,10 MB)

3.
Mediji in državnozborske volitve v Republiki Sloveniji v letu 2018
Špela Rostan, 2020

Abstract: Mediji s svojim poročanjem in posredovanjem informacij vplivajo na ravnanje ljudi na vseh področjih njihovega življenja. V magistrski nalogi preučujemo morebitni vpliv medijev na državnozborske volitve v Republiki Slovenji v letu 2018. Z uporabo kvantitativne in kvalitativne analize preučujemo uravnoteženost poročanja programov nacionalne televizije in dveh komercialnih televizij v Republiki Sloveniji na primeru državnozborskih volitev v Republiki Sloveniji v letu 2018. V raziskavo so zajeta poročanja v okviru informativnega programa, večja soočanja, intervjuji s kandidati in predsedniki političnih strank ter poročanja o državnozborskih volitvah na spletnih portalih, v obdobju od 1. maja 2018 do sestave Vlade Republike Slovenije. Namen raziskovalne naloge je tudi osvetliti problem volilnega sistema v Republiki Sloveniji, volilne abstinence in legitimnosti volitev. V magistrski nalogi je predstavljen politični sistem, zakonodaja na področju medijev in volitev, volilni sistem, delovanje medijev v okviru demokratičnega procesa in potek volilne kampanje. Predstavljeni so rezultati raziskave o poročanju določenih medijev v obdobju od 1. maja 2018 do sestave Vlade Republike Slovenije. Osvetljena je problematika polarizacije medijskega prostora v Sloveniji in vpliv lastniške strukture medijev na poročanje. Rezultati raziskave v nekaterih primerih kažejo na neuravnoteženo poročanje določenih medijev. Vse politične stranke, predvsem neparlamentarne, nimajo enakih možnosti za predstavitev svojih stališč. Ugotovljeni so bili primeri diskreditacij določenih političnih strank oziroma njihovih predsednikov tekom soočenj. Rezultati magistrskega dela so lahko zanimivi za strokovnjake in študente družboslovnih in tudi politoloških znanosti, hkrati pa predstavljajo izhodišče za nadaljnje raziskave na področju medijev in volitev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mediji, medijsko okolje, medijsko poročanje, volitve, državnozborske volitve v Republiki Sloveniji 2018, politični sistem, volilna kampanja, volilni sistem
Published: 09.02.2022; Views: 1062; Downloads: 100
.pdf Fulltext (1,57 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top