Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prodor podjetja Proloco Medico na makedonski trg
Zlatko Livrin, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: razvoj podjetja, poslovanje, analiza trga, marketinška strategija, prodaja, makedonski trg
Published: 10.05.2018; Views: 2558; Downloads: 126
.pdf Fulltext (985,08 KB)

2.
Analiza strategije vstopa Mercatorja na trg Makedonije
Živa Dakič, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: mednarodni trg, trgovina na drobno, trgovina na debelo, Makedonija, Mercator, marketinška strategija, SWOT analiza
Published: 08.05.2018; Views: 2500; Downloads: 140
.pdf Fulltext (776,98 KB)

3.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Abstract: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Published: 21.09.2018; Views: 2568; Downloads: 145
.pdf Fulltext (1,61 MB)

4.
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Luka Vitanc, 2022

Abstract: Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Published: 01.10.2022; Views: 444; Downloads: 56
.pdf Fulltext (909,81 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top