Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Patricia Gleščič, 2017

Abstract: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Published: 23.12.2017; Views: 3666; Downloads: 161
.pdf Fulltext (1,91 MB)

2.
Marketinški načrt vstopa skupine Lotrič Metrology na avstrijski trg
Maja Lotrič, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinški načrt, meroslovje, tuji trgi, tržna raziskava, strategije
Published: 07.04.2018; Views: 2316; Downloads: 159
.pdf Fulltext (740,58 KB)

3.
Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
Jure Đuranović, 2019

Abstract: Lahko mostno dvigalo je med slovenskimi proizvodnimi podjetji manj poznana rešitev za manipuliranje bremen. Podjetja se vse bolj osredotočajo na ergonomičnost delovnih mest v delavnici in na optimiziranje delovnega procesa. Počasi se zavedajo, da ročno manipuliranje bremen, tudi takšnih do 100 kilogramov, lahko predstavlja nevarnost, prav tako je zamudno in dostikrat zahteva dodatni par rok. Vsebino diplomskega dela sem razdelil na tri dele. V prvem delu sem predstavil podjetje Indenna dvigala d. o. o. in industrijska dvigala. Izpostavil sem manj znano dvižno rešitev, lahko mostno dvigalo. V drugem delu sem izdelal marketinški načrt za večanje tržnega deleža lahkih mostnih dvigal, v tretjem delu pa sem predstavil rezultate ankete, ki so jo izpolnile naše stranke, ki v svoji delavnici še nimajo lahkega mostnega dvigala. Anketa je vsebovala vprašanja o lahkih mostnih dvigalih, njihovem poznavanju, prednostih in dosedanjih dvižnih rešitvah, ki jih uporabljajo v svojih delavnicah.
Found in: ključnih besedah
Keywords: lahko mostno dvigalo, dvižni pripomoček, marketinški načrt, proizvodna podjetja v Sloveniji, Indenna dvigala
Published: 03.12.2019; Views: 2114; Downloads: 99
.pdf Fulltext (1,61 MB)

4.
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Roman Jeriha, 2022

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja. Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem. Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju. Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka. Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane
Published: 18.08.2022; Views: 527; Downloads: 77
.pdf Fulltext (2,02 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top