Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pravica do združevanja v slovenskih in primerjalnih dimenzijah
David Lužar, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: pravica da združevanja, nevladna organizacija, društvo
Published: 05.09.2017; Views: 2919; Downloads: 144
.pdf Fulltext (778,54 KB)

2.
Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Jerca Koren, 2021

Abstract: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Published: 07.12.2021; Views: 876; Downloads: 66
.pdf Fulltext (1,48 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top