Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Predstavitev okolja za hiter razvoj aplikacij v Gorenjski banki, d.d., Kranj
Matej Hribar, 2014

Abstract: V diplomski nalogi sem opisal interno metodologijo hitrega razvoja informacijskih rešitev v Gorenjski banki na primeru razvoja programske rešitve »Centralna evidenca nalog« (CEN) ter predstavil rezultate raziskave. Cilj raziskave je bil proučiti in predstaviti opisano metodologijo razvoja programske opreme in spoznati sistem za upravljanje z relacijsko bazo podatkov Oracle Database. V okviru raziskave sem želel odkriti morebitne neskladnosti formalne metodologije v GB z dejanskim stanjem v praksi in predlagati izboljšave. V nalogi so natančno opisana vsa orodja, ki sem jih uporabil pri izdelavi programske rešitve CEN. V teoretičnem delu naloge je podan opis metodologije razvoja programske opreme in uporabniških vmesnikov. Opisana je metodologija hitrega razvoja aplikacij v Gorenjski banki. Glavni rezultat te diplomske naloge so delujoča programska rešitev CEN in predlogi za izboljšavo internega procesa razvoja programske opreme ter predlogi za izboljšave programske rešitve CEN.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno obveščanje, informacijski sistem, baza podatkov, relacijski podatkovni model, razvoj uporabniških vmesnikov, analiza, programiranje, testiranje, namestitev
Published: 10.08.2018; Views: 2926; Downloads: 0

3.
Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja
Anton Kunej, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: prodaja, blagovne skupine, zadovoljstvo kupcev, uspešnost, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Published: 08.03.2019; Views: 6782; Downloads: 107
.pdf Fulltext (938,81 KB)

4.
5.
Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetje
Tadej Aupič, 2019

Abstract: Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije
Published: 13.11.2019; Views: 2690; Downloads: 173
.pdf Fulltext (1,49 MB)

6.
Digitalno preoblikovanje poslovanja kmetije
Irena Labohar, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalizacija, elektronsko poslovanje, digitalni marketing, kmetije, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Published: 01.07.2021; Views: 1071; Downloads: 184
.pdf Fulltext (2,47 MB)

7.
Upravljanje kickboxing dogodkov v Sloveniji
Ivo Vodopivec, 2015

Abstract: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing. Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji, Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno, Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični izvedbi športnega dogodka. Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije? Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket, drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Found in: ključnih besedah
Keywords: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge
Published: 29.07.2021; Views: 783; Downloads: 58
.pdf Fulltext (1,27 MB)

8.
Vrednotenje poslovnega obveščanja v srednjih in velikih podjetjih v Sloveniji
Andrej Hafner, 2023

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno obveščanje, zrelostni modeli, magistrsko delo
Published: 27.03.2023; Views: 596; Downloads: 50
.pdf Fulltext (2,09 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top