Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 93
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Published: 03.03.2017; Views: 4701; Downloads: 220
.pdf Fulltext (1,03 MB)

3.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Abstract: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Published: 10.08.2017; Views: 3194; Downloads: 128
.pdf Fulltext (1,52 MB)

4.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Published: 11.08.2017; Views: 3579; Downloads: 204
.pdf Fulltext (419,55 KB)

5.
Vpliv investicij v omrežje za prenos električne energije na konkurenčnost notranjega trga
Duška Godina, 2016

Abstract: Eno izmed pomembnejših področij evropske integracije je področje energetike, zato so institucije Evropske unije in posledično države članice v zadnjih dvajsetih letih temu namenile veliko pozornosti. Bistvene značilnosti liberalizacije energetskega trga so sprememba strukture trga, ločitev dejavnosti, dostop tretje strani do omrežij za prenos in distribucijo električne energije in zemeljskega plina, prosta izbira dobavitelja ter ustanovitev neodvisnih regulativnih organov. Postopek liberalizacije že daje vidne rezultate, saj so se veleprodajne cene električne energije in zemeljskega plina znižale, odjemalci pa imajo večjo izbiro. Cilj dokončne vzpostavitve notranjega energetskega trga do leta 2014 pa ni bil dosežen. Velika ovira za trgovanje med državami članicami in vključevanje razpršene proizvodnje električne energije iz obnovljivih virov je pomanjkanje čezmejnih povezav za prenos električne energije. Intenzivno se razvija proces spajanja trgov, ki blaži učinke povečane proizvodnje električne energije iz obnovljivih virov energije in zagotavlja pretok električne energije z območja z nizkimi cenami na območje z visokimi cenami. Za nadaljnji razvoj notranjega energetskega trga in doseganje večje povezanosti med državami članicami je pomembno skrbno načrtovanje razvoja omrežij na ravni Evropske unije. Osrednjo vlogo bodo pri tem odigrali projekti skupnega interesa in pravila porabe prihodkov iz naslova dodeljevanja čezmejnih prenosnih zmogljivosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: električna energija, zemeljski plin, investicije, konkurenčnost, čezmejno povezovanje, notranji energetski trg, energetska omrežja, energetska politika, Evropska unija, magistrske naloge
Published: 17.08.2017; Views: 3689; Downloads: 169
.pdf Fulltext (1,53 MB)

6.
7.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Published: 21.09.2017; Views: 3319; Downloads: 133
URL Fulltext (0,00 KB)

8.
9.
Pravica javnih osebnosti do zasebnosti
Barbara Bungić, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: človekove pravice, zasebnost, javne osebnosti, svoboda izražanja, mediji, otroci, družbena omrežja
Published: 12.12.2017; Views: 3205; Downloads: 179
.pdf Fulltext (1,10 MB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top