Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN POSLOVNIH PRILOŽNOSTI NA MADŽARSKEM
Ines Čigoja, 2016

Abstract: Madžarska je po mnenju strokovnjakov rastoči trg, ki bo tudi v prihodnje ohranjala zdravo gospodarsko rast in politično stabilnost, saj so naslednje predvidene volitve leta 2018. Kljub notranji stabilnosti je zaradi svoje volje znotraj evropskega prostora velikokrat kritizirana s strani Bruslja ter ostalih posameznih držav članic in lahko predstavlja izzive za poslovanje tudi v prihodnje. S strogim politično–ekonomskim režimom, pod taktirko premierja Viktorja Orbána, se je uspešno rešila recesijskega primeža in postaja pravo dinamično, multikulturno okolje. Po drugi strani pa je v percepciji slovenskega gospodarstva nevidna soseda. Tako kažejo tudi statistični podatki ter interes podjetij in posameznikov na raznih poslovnih in kulturnih srečanjih. Je naša šesta najpomembnejša trgovinska partnerica, a zadnja v primerjavi s sosednjo Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Zanimivo je, da je Francija (5. partnerica) pred Madžarsko, njena vrednost blagovne menjave s Slovenijo pa temelji skorajda v celoti na delu z Revozom. Primerjalna vrednost blagovne menjave Slovenije z Madžarsko in drugouvrščeno Italijo je trikratna, v prid slednji. Opazno je, da je sodelovanje med Slovenijo in Madžarsko pod dejanskimi zmožnostmi v primerjavi z ostalimi sosednjimi državami, zato smo se v diplomski nalogi odločili analizirati madžarski trg. Cilj naloge je bil analizirati obstoječe stanje bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Madžarsko ter identificirati podjetja, ki poslujejo na trgu. S pomočjo PESTEL analize želimo orisati madžarsko poslovno okolje in njene regije ter izpostaviti posebnosti in značilnosti pri poslovanju. Analizo okolja in sintezo smo podprli z mnenjem podjetij, aktivnih na madžarskem trgu, ki so s svojo subjektivno oceno orisala začetne in glavne ovire pri poslovanju, splošno gospodarsko stanje ter nadaljnje načrte pri poslovanju s slednjo. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo empirične analize primarnih in sekundarnih podatkov, ki so pokazali pozitivne rezultate in identifikacijo poslovnih priložnosti v večih panogah ter nekatere potencialne regije kot priložnost zunaj Budimpešte.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovanje z Madžarsko, bilateralno sodelovanje, PESTEL analiza, madžarske regije, poslovne priložnosti, slovenska podjetja, izzivi in ovire
Published: 10.08.2017; Views: 3505; Downloads: 195
.pdf Fulltext (1,79 MB)

2.
Ovire za nadaljnjo rast družinskega podjetja
Ursula Gawish, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovanje, družinsko podjetništvo, nasledstvo, rast podjetja, študija primera
Published: 21.09.2017; Views: 3627; Downloads: 152
URL Fulltext (0,00 KB)

3.
Rast in analiza podjetja Funghi di Treviso Srl. z vstopom v konzorcij Consorzio Funghi di Treviso s. c. a. p. a.
Alex Serrajotto, 2017

Abstract: V diplomskem delu so opredeljena teoretična izhodišča glede možnih oblik in strategij rasti Funghi di Treviso Srl.. V empiričnem delu naloge je podrobneje opisana ideja o rasti podjetja, analizirana je panoga podjetja, predstavljene so ugotovitve raziskave trga, SWOT analiza, trženjski načrt, razvoj in proizvodnja, lastništvo in organizacija podjetja, finančni načrt rasti podjetja in kritična tveganja. Motiv za raziskavo sem dobil iz lastnih izkušenj v podjetju Funghi di Treviso Srl., v katerem sem solastnik in zaposlen. Rezultat diplomskega dela je analiza poslovanja podjetja Funghi di Treviso Srl., pri čemer sem ugotovil, da podjetje ustvarja visoke prihodke od prodaje, a kljub temu nizek dobiček. Razlog nizkega dobička je v visokih stroških dolgoročnih finančnih obveznosti. Čisti prihodki od prodaje so se iz leta 2015 v leto 2016 povečali za 0,63 %. Leta 2015 so bili čisti prihodki od prodaje 33.164.703 EUR, leta 2016 pa so znašali 33.373.831 EUR. Celotni dobiček je od leta 2015 do leta 2016 padel za 0,21 %, leta 2015 je znašal 70.331 EUR, leta 2016 pa le 55.359 EUR. Na podlagi analize poslovanja, analize panoge in raziskave trga sem pripravil finančne projekcije za oceno uspešnosti rasti podjetja v prihodnosti. Pričakujemo vsaj 5 do 8 % letno rast prihodkov in 5 % rast dobička. Cilj diplomskega dela je prikazati rast in obstoj s povezovanjem individualnega agrikulturnega podjetja v kooperativo oziroma konzorcij. Ključno za obstoj podjetja na trgu in njegovo rast je, da ostane v konzorciju, ki mu prinaša številne prednosti, in da nadaljuje z rastjo počasi in z manjšim tveganjem.
Found in: ključnih besedah
Keywords: SWOT analiza, konzorcij, poslovanje, rast podjetja, poslovni načrt
Published: 30.09.2017; Views: 2784; Downloads: 157
.pdf Fulltext (1,50 MB)

4.
Poslovni načrt odprtja novega prodajnega salona Mali princ
Jernej Brus, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, organizacija podjetja, poslovanje, SWOT analiza, tržna analiza
Published: 22.03.2018; Views: 2389; Downloads: 136
.pdf Fulltext (1,71 MB)

5.
6.
Prodor podjetja Proloco Medico na makedonski trg
Zlatko Livrin, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: razvoj podjetja, poslovanje, analiza trga, marketinška strategija, prodaja, makedonski trg
Published: 10.05.2018; Views: 2561; Downloads: 126
.pdf Fulltext (985,08 KB)

7.
Poslovni načrt za rast in razširitev podjetja Lima, Marija Lihteneker, s.p.
Vid Lihteneker, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: rast podjetja, diverzifikacija, LIMA, analiza trga, finančno poslovanje
Published: 10.05.2018; Views: 3300; Downloads: 137
.pdf Fulltext (1,40 MB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja NV Holders
Anže Vene, 2020

Abstract: V diplomskem delu sem se odločil pripraviti analizo in opis za podjetje NV Holders. Omenjeno podjetje sem izbral predvsem zato, ker izpolnjuje vse potrebne pogoje za analizo v diplomskem delu. Zamisel o nastanku podjetja se je njegovemu inovatorju, Niku Venetu, porodila, ko se je vpisal na Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. Pri vsakodnevnem nošenju srajc ga je motilo, da so mu srajce neprestano uhajale iz hlač. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2016, sprva pa je bilo organizirano kot samostojno podjetje (s.p.). Zaradi kasnejšega povečanega obsega prodaje se je podjetje meseca maja leta 2018 preoblikovalo v družbo z omejeno odgovornostjo. Poslanstva in vizije podjetja se nanaša na, po mojem mnenju, »živeti gentlemansko življenje«, vizija pa »ohranjati vodilno vlogo na trgu visokokvalitetnih oblačil«.
Found in: ključnih besedah
Keywords: NV Holders, držalo za srajce, inovacija, start-up, poslovanje podjetja, analiza, moda.
Published: 19.06.2020; Views: 1710; Downloads: 119
.pdf Fulltext (2,70 MB)

9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top