1. Analiza nabavne politike v podjetjuMaja Zoran, 2016 Abstract: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo. Found in: ključnih besedah Keywords: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge Published: 22.08.2018; Views: 3999; Downloads: 357 Fulltext (905,84 KB) |
2. Poslovni načrt v teoriji in praksiLuka Bojanec, 2017 Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali poslovni načrt. V prvem delu govori o osnovah, ciljnih skupinah, namenih in obliki poslovnega načrta in podrobno o njegovih posamičnih delih ter vplivu na uspešnost začetka poslovanja. V drugem se ukvarja z analizo poglavij poslovnih načrtov, katere rezultat je ugotovitev, katerim poglavjem in podpoglavjem se pri pisanju posveča največ pozornosti in kateri so najpomembnejši. Na podlagi teorije in analize poslovnih načrtov je v zaključku oblikovana shema poglavij in podpoglavij poslovnega načrta. Found in: ključnih besedah Keywords: poslovni načrt, podjetnik, deli poslovnega načrta, uspeh, idealna shema poslovnega načrta Published: 24.08.2018; Views: 2701; Downloads: 191 Fulltext (1,12 MB) |
3. Vpliv komunikacije posameznika na njegov uspeh v zasebnem in poslovnem svetuDušanka Rus, 2017 Abstract: Življenje vsakega posameznika temelji na povezovanju in komunikaciji z drugimi ljudmi, saj na tak način zadovoljujemo svoje potrebe po stikih in sodelovanju z bližnjimi. S pomočjo komunikacije pridobivamo informacije in znanje, si izmenjujemo naše poglede na življenje, zato je pomembno, da je naša komunikacija uspešna. Človek potrebuje pogovor, saj se s tem povezuje z drugimi ljudmi, z njimi vzpostavlja in vzdržuje osebni odnos in stik. Pogosto v službi oziroma na delovnem mestu preživimo enako ali več časa kot doma, zato je naš način komunikacije v obeh sferah življenja izredno pomemben, saj le-ta vpliva na naše zadovoljstvo in osebno srečo, hkrati pa tudi na naš uspeh, tako v poslovnem, kot tudi v zasebnem življenju. Dejstvo pa je, da o komunikaciji pogosto ne razmišljamo in ji ne pripisujemo večjega pomena za naše osebno zadovoljstvo, ki lahko pomembno vpliva tudi na poslovni uspeh podjetij, v katerih delamo. V magistrski nalogi smo poskušali primerjati način komunikacije doma in na delovnem mestu, ter izvedeti, ali je le-ta povezan z osebno srečo, zadovoljstvom in uspehom, ter na kakšen način. Ob tem smo v prvem delu analizirali ključne pojme, opredelitve komunikacije in medosebnih odnosov, ter podrobneje predstaviti problematiko podjetij in domačih gospodinjstev, ki ne dajejo poudarka na način komuniciranja in izboljševanje odnosov. Izpostavili smo tudi ključne težave, s katerimi se na področju komunikacije srečujemo, jih raziskali in podali predloge za izboljšanje komunikacije in okoliščin, na katere le-ta vpliva, tako na osebni kot tudi na poslovni ravni. Rezultati magistrske naloge bodo v pomoč podjetjem, ki se srečujejo s poslovno neuspešnostjo in ovirami, ter posameznikom, ki so s svojim življenjem doma in na delu nezadovoljni zaradi slabih medosebnih odnosov. Found in: ključnih besedah Keywords: komunikacija, poslovna komunikacija, osebna komunikacija, poslovni uspeh, medosebni odnosi, magistrske naloge Published: 26.07.2021; Views: 808; Downloads: 99 Fulltext (1,11 MB) |
4. Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje podjetjaTara Vodopija, Erika Raduha, Lara Likozar, 2023 Abstract: V sodobnem hitrem tempu življenja, kjer smo nenehno obkroženi z obilico informacij, postaja umetnost
pritegniti bralčevo pozornost vse pomembnejša. Članek, ki odpre vrata v novo temo ali raziskuje že znano po-
dročje iz nenavadnega zornega kota, ima moč, da ustvari most med avtorjem in bralcem. V tej dobi nenehnih
sprememb in inovacij se od nas pričakuje, da ne le sledimo toku informacij, ampak ga tudi oblikujemo.
Predstavljamo tudi rezultate naše serije intervjujev s tremi priznanimi podjetji, ki se ukvarjajo s pisanjem član-
kov. Med razgovori smo pridobili dragocene vpoglede in informacije, ki vam bodo pomagale razumeti dina-
miko in prakse v tej ustvarjalni panogi. Strokovnjaki iz teh podjetij so delili svoje izkušnje ter nudili koristne
nasvete in strategije, ki bodo zagotovo koristile vsem, ki se ukvarjate s pisanjem člankov. V nadaljevanju
povzemamo ključne ugotovitve in vpoglede, ki smo jih pridobili med intervjuji. Found in: ključnih besedah Keywords: priročniki, organizacija, pisanje člankov, poslovni uspeh Published: 21.02.2024; Views: 148; Downloads: 6 Fulltext (3,65 MB) |