Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Digitalna pismenost v prvi triadi osnovne šole
Ksenija Uršej, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: računalniške veščine, digitalna pismenost, osnovne šole, poučevanje IKT, učni načrt
Published: 11.04.2018; Views: 3286; Downloads: 217
.pdf Fulltext (1,06 MB)

3.
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot podpora sodobnim oblikam poučevanja
Bojan Hotko, 2018

Abstract: V okviru magistrske naloge smo predstavili uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) v vlogi podpore sodobnim oblikam poučevanja, ki omogočajo učitelju kvalitetnejše izvajanje učnega procesa, učencem pa doseganje višje kvalitete znanja, ki je trajnejše. Šole morajo spremeniti načine poučevanja. Novodobni učitelji morajo posedovati ustrezna znanja s področja poznavanja sodobnih ciljev vzgoje in izobraževanja, smiselne uporabe individualizacije in diferenciacije pouka, drugačnih učnih metod in oblik ter smiselne uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije. Potekajo mnogi projekti, ki se ukvarjajo z uvajanjem IKT v izobraževanje. Projekt »Inovativna učna okolja podprta z IKT« omogoča implementacijo inovativne pedagogike, pri kateri učni scenariji poudarjajo uporabo mobilnih naprav v podporo mnogim različnim učnim strategijam. V nalogi smo primerjali in ugotavljali kakovost izobraževanja ter problematiko v povezavi z vključevanjem IKT pri poučevanju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, izobraževanje, motivacija učencev, znanje
Published: 24.08.2018; Views: 3971; Downloads: 283
.pdf Fulltext (1,10 MB)

4.
Analiza samoocene učiteljev, ki poučujejo romske otroke na osnovnih šolah
Magda Dragan, 2012

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na vlogo učiteljev pri poučevanju romskih otrok. Iskali smo odgovore na vprašanje, ali učitelji romskih otrok menijo, da je njihovo poučevanje v osnovni šoli uspešno. Želeli smo tudi poiskati močne in šibke točke usposobljenosti učiteljev ter morebitne rešitve, kako izboljšati njihovo usposobljenost, da bo poučevanje romskih otrok uspešnejše v smislu večje prisotnosti in učne uspešnosti. Tako smo subjektivno oceno učiteljev romskih učencev o svoji usposobljenosti merili s pomočjo intervjujev z devetimi učitelji na treh osnovnih šolah na Dolenjskem. V uvodnem delu predstavljamo izhodišča za raziskovanje, nato sledi šest konceptualnih zaokroženih poglavij. V drugem predstavljamo splošne značilnosti romske skupnosti in pravno podlago, na kateri sloni njeno izobraževanje. V tretjem poglavju skušamo orisati dejavnike, ki vplivajo na učno uspešnost romskih otrok, in sicer bivalne razmere, pomen kulture in jezika ter vpliv družine na izobraževalni proces. V četrtem poglavju orišemo vlogo učiteljev, ki poučujejo romske otroke, vlogo romskih pomočnikov in model poučevanja na novomeški Osnovni šoli Bršljin kot primer dobre prakse. Peto poglavje je namenjeno empiričnemu delu, kvalitativni raziskavi, šesto pa raziskavo zaokrožuje, saj v njej predstavljamo njene zaključke. Z raziskavo ugotavljamo, da so učitelji za delo z romskimi učenci ustrezno izobraženi in svoje delo ocenjujejo kot uspešno, ob tem pa izpostavljajo, da za svoja prizadevanja niso ustrezno nagrajeni. Nadalje ugotavljamo, da na uspeh oziroma neuspeh romskih učencev pomembno vpliva okolje, iz katerega izhajajo, predvsem odnos njihovih staršev do šole in poučevanja. Če starši ne vidijo pomena v izobraževanju, potem tudi romski otroci šole ne obiskujejo redno in ne sodelujejo pri pouku, ne pišejo domačih nalog. Kot rešitev nakazujemo potrebe po aktivnem vključevanju staršev v proces izobraževanja romskih otrok, vključevanje Romov v predšolsko vzgojo in potrebo po načrtovanju drugačnih metod izobraževanja. Predvsem pa se je izkazalo, da brez skupnih prizadevanj ter spoštovanja in razumevanja tako države na eni kot tudi romske skupnosti na drugi strani boljših rezultatov na področju izobraževanja Romov ne bo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Romi, romska skupnost, položaj romske skupnosti, izobraževanje, poučevanje romskih učencev, vloga učiteljev, metode poučevanja, učni uspeh romskih učencev
Published: 26.07.2021; Views: 995; Downloads: 68
.pdf Fulltext (1,68 MB)

5.
Ocena učinkovitosti pedagoškega procesa v osnovni šoli, s poudarkom na analizi timskega dela
Blanka Černe, 2012

Abstract: Diplomska naloga obravnava področje timskega dela in profesionalnega razvoja učiteljev. Poklic učitelja v osnovni šoli zahteva stalen proces učenja in profesionalno rast vsakega posameznika. Ena od možnosti profesionalnega razvoja je timsko delo med učitelji. Učitelji, ki sodelujejo v timu, se med seboj dopolnjujejo, saj imajo različna znanja in sposobnosti, motivacijo za delo v timu in željo po osebni rasti. V smeri teh dognanj se je leta 1996 spremenila šolska zakonodaja v slovenskih osnovnih šolah, kar je privedlo do velikih sprememb v načinu poučevanja. Poudarja se elemente timskega dela, načrtovanje, sodelovanje, poučevanje in v prvi triadi tudi opisno ocenjevanje. V nalogi smo ugotavljali, kako pogosto učitelji izvajajo elemente timskega dela ter ali so pri tem uspešni in učinkoviti. Posebej smo se osredotočili na prvi razred devetletne osnovne šole. Zanimalo nas je, ali učitelji menijo, da timsko delo veča zaupanje med sodelavci in gradi dobre medsebojne odnose ter kakšen je njihov splošen občutek ob spremembi zakona o osnovni šoli. Rezultati raziskav s kvalitativno in kvantitativno metodo so pokazali, da je timsko delo v osnovni šoli prisotno in učinkovito na več področjih. Odraža se tako na sodelovanju, kot poučevanju in načrtovanju. Timsko delo spodbuja zaupanje med sodelavci in ustvarja dobre medsebojne odnose, ki včasih prerastejo v prijateljstvo, kar je za učitelje zelo pomembno. Negativno mnenje imajo učitelji do opisnega ocenjevanja; velika večina jih meni, da je le-to primerno samo za prvi in drugi razred devetletke.
Found in: ključnih besedah
Keywords: timsko delo, timsko poučevanje, timsko sodelovanje, timsko načrtovanje, opisno ocenjevanje, medsebojni odnosi
Published: 28.07.2021; Views: 1171; Downloads: 114
.pdf Fulltext (1,32 MB)

6.
Izobraževanje na daljavo – izziv ali prepreka
Vanja Užmah, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: epidemija, poučevanje na daljavo, tehnična podpora, digitalne kompetence, spletna izobraževanja
Published: 27.09.2022; Views: 545; Downloads: 55
.pdf Fulltext (1,86 MB)

7.
Evropska nagrada za inovativno poučevanje v okviru projekta Farmid
Neža Pirih Zupan, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: poučevanje, Projekt Farmid, kmetijstvo, nagrade
Published: 28.06.2023; Views: 386; Downloads: 30
.pdf Fulltext (197,69 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top