Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Procesni načrt upravljanja šolskega spletnega mesta
Ingrid Kragelj, 2011

Abstract: Novo stoletje je prineslo nove razsežnosti prostora in časa. Komunikacijske poti so odprte, uporabniki pričakujejo več od kreativno zasnovanih in oblikovanih informacijskih rešitev; zahtevajo namreč jasne in strokovne informacije ter odzivnost pošiljatelja. Magistrsko delo obravnava informatizacijo šole. Šola nove dobe je namreč občutljiv poslovni sistem, ki mora komunicirati hitro, kvalitetno, dinamično, v sodelovalnem duhu. Odprtost šole v svet skozi kakovostno, uspešno in učinkovito šolsko spletno mesto je ena težjih nalog, saj zahteva mnogo tehničnih, oblikovalskih, projektno organizacijskih znanj, pa tudi čedalje več socialnih veščin in razumevanja sodobnih komunikacijskih potreb uporabnikov šolskega spletnega mesta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni procesi, upravljanje poslovnih procesov, spletno mesto, spletno komuniciranje, šolsko spletno mesto, vzpostavitev, upravljanje, kakovost, procesni pristop
Published: 08.08.2018; Views: 2664; Downloads: 120
.pdf Fulltext (3,56 MB)

2.
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
Azra Pidić, 2018

Abstract: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni. Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel. Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje. Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije
Published: 30.09.2018; Views: 2779; Downloads: 166
.pdf Fulltext (1,26 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top