Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Abstract: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Found in: ključnih besedah
Keywords: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Published: 13.11.2019; Views: 2343; Downloads: 228
.pdf Fulltext (3,53 MB)

2.
Oblikovanje uporabniške izkušnje spletne aplikacije micreate
Silina Senica Pintar, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, uporabniške izkušnje, oblikovanje
Published: 25.10.2020; Views: 1565; Downloads: 18
.pdf Fulltext (54,40 MB)

3.
Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbe
Eva Blatnik, 2021

Abstract: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman
Published: 15.12.2021; Views: 1332; Downloads: 117
.pdf Fulltext (1,43 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top