Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Povezanost organizacijske klime, zadovoljstva zaposlenih, vodstvenih veščin in vrednot
Dušan Krajnik, 2016

Abstract: Poslovni procesi, ne glede na dejavnost posameznih podjetij ali institucij, ki so lahko v zasebni ali državni lasti ali imajo status javno-zasebnega partnerstva, so postali po eni strani zelo preprosti, po drugi strani pa izredno zapleteni. Vse procese pa tako ali drugače upravljajo ljudje, ki imajo različna uporabna znanja, veščine, izkušnje oziroma so za to delo dovolj kompetentni. Poleg zaposlenih z ustreznimi kompetencami je za doseganje dobrih poslovnih rezultatov zelo pomembno, kakšni so v podjetju oziroma instituciji odnosi do zaposlenih oziroma kako se z ljudmi pri delu ravna. Zaradi tega se je v poslovnem svetu že pred mnogimi leti ustalila praksa, da se z različnimi metodami preučuje, meri, podrobno spremlja in analizira organizacijsko klimo, zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela, vodstvene veščine vodij in delovne vrednote. Merjenja sama po sebi ne bi imela nobenega pomena. Šele primerjave in analize različnih podatkov, ki so bili pridobljeni z merjenji, ter ugotavljanje povezav med navedenimi kategorijami prinesejo dodano vrednost teh merjenj. Dinamika poslovnega življenja v tem stoletju narekuje še posebno skrb, ki jo moramo namenjati ravnanju z ljudmi pri delu. Samo tisti zaposleni, ki so zadovoljni, bodo lahko kakovostno opravljali naložene naloge, sledili viziji in strategiji posameznega podjetja ali institucije in napredovali v poslovnem in v zasebnem svetu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: ravnanje s človeškimi viri, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, vodstvene veščine, Slovenija, magistrske naloge
Published: 07.11.2017; Views: 3717; Downloads: 238
.pdf Fulltext (995,99 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top