Opis: Zahteve in želje potrošnikov ter svetovna globalizacija predstavljajo svet kot enotni trg, kjer se podjetja, različni izdelki in storitve pojavljajo v nepreglednem številu. Ti se potegujejo za našo pozornost in prepoznavnost, saj si potrošniki prve sodbe ustvarjamo na podlagi lastnih in socialno-družbenih občutkov ter določenih prepričanj, ki jih luščimo iz njihove vizualne in komunikacijske identitete. Podjetja lahko opozorijo nase s pravilnim strateškim načrtovanjem, prilagajanjem in konstantnim raziskovanjem uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo opredelili probleme in rešitve preoblikovanja vizualne in celostne podobe tržne znamke Denig. Raziskovalno delo smo podkrepili tako teoretično kot tudi praktično z izdelavo grafične podobe in korporativne identitete podjetja, z načrtovanjem strategije ter upoštevanjem uporabniške izkušnje pri preoblikovanju. Namen in cilj te naloge smo dosegli z uporabniško usmerjenim oblikovanjem grafične prenove podjetja.Najdeno v: osebiKljučne besede: tržna znamka, uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeno oblikovanjeObjavljeno: 02.12.2021; Ogledov: 1346; Prenosov: 62 Celotno besedilo (18,88 MB)