Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
David Šinko, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces.
Objavljeno: 28.03.2023; Ogledov: 405; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh