1. Optimizacija delovnih procesov z implementacijo informatizacije v osnovni šoliMilan Metelko, 2018 Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je v našem življenju vse bolj prisotna. Zasledimo jo pri vsakodnevnih opravilih in tudi na delovnih mestih. Življenje brez pametnega telefona si težko predstavljamo in dostop do interneta je potreben za skoraj vsako opravilo. Tehnologija se skozi čas spreminja in tem spremembam se moramo prilagoditi, prav tako se morajo prilagoditi podjetja oziroma v našem primeru tudi šole. Z uporabo računalnika se je spremenil način izvajanja dela, podatki so postali dostopnejši in odvisnost od tehnologije je vse večja. V raziskavi smo se osredotočili na eno izmed osnovnih šol in predstavili spremembo delovnih procesov zaradi informatizacije. Zaposleni so morali spremeniti način izvajanja dela, saj so za svoje delo pričeli uporabljati namenske računalniške programe. Raziskali smo, ali je bila sprememba med zaposlenimi sprejeta kot doprinos ali kot dodatno breme. Najdeno v: osebi Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, šola, učeča se organizacija, izobraževanje, informatizacija, optimizacija delovnega procesa Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 3549; Prenosov: 181 Celotno besedilo (2,16 MB) |
2. Implementacija ECM sistema v tuji javni ustanoviJan Ilijanić, 2018 Opis: V diplomski nalogi bomo spoznali vse temeljne gradnike, koncepte in arhitekture sistemov za upravljanje elektronskih poslovnih vsebin (ECM), med katere spadajo zajem vsebine, upravljanje z vsebino, shranjevanje, dolgotrajna hramba ter dostop do vsebine. Predstavili bomo praktičen primer implementacije ECM sistema v Makedonsko javno družbo za državne ceste, opisali bomo problemsko stanje in področja potrebe po ECM sistemu ter uporabljene programske rešitve. Predstavili bomo rezultate analize poslovnih procesov obdelave vhodne, izhodne in interne pošte v organizaciji ter način implementacije procesov v nov informacijski sistem. Opisali bomo IT infrastrukturo in namestitve strežnikov, na katerih so nameščene aplikacije ECM sistema kakor tudi uporabniške vmesnike in funkcionalnosti implementiranega ECM sistema in podsistemov, upravljanje z uporabniki in dostopnimi pravicami. Prav tako bomo opisali vse izvedene integracije z zunanjimi sistemi, ki jih organizacija potrebuje za izvajanje aktivnosti v ECM sistemu. Najdeno v: osebi Ključne besede: poslovna vsebina, zajem, elektronska hramba, delovni tok, digitalizacija, ECM sistemi, mDocs, mScan, mSef Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 2534; Prenosov: 2 |
3. Vpliv interneta stvari na logistikoDejan Fortuna, 2020 Opis: V dobi izjemno hitrega tehnološkega napredka so podjetja primorana slediti hitremu tempu razvoja, saj lahko le z nenehnimi izboljšavami ohranjajo oziroma ustvarjajo konkurenčno prednost. Poleg zmanjševanja stroškov se podjetja srečujejo tudi s pomanjkanjem virov, kar je še dodaten vzvod za optimizacijo poslovnih procesov. Področje logistike se zelo razvija v zadnjih letih, na kar vpliva tudi razvoj tehnologije. Zato smo se odločili, da predstavimo, kako tehnologije interneta stvari vplivajo logistiko in njene deležnike. Da bi celovito obravnavali temo, bomo v začetku predstavili tehnologije interneta stvari na področju logistike, nato pa z izvedbo sistematičnega pregleda literature pridobili relevantno literaturo. Na podlagi te bomo predstavili najbolj pogosto povezane tehnologije z internetom stvari in njene vplive na poslovanje ter zaposlene. Za konec bomo poskušali poiskati in predstaviti tudi področja znotraj logistike, ki bodo v prihodnosti pomembna. Najdeno v: osebi Ključne besede: internet stvari, logistika, tehnologija, avtomatizacija, optimizacija, oskrbne verige, sistematični pregled literature Objavljeno: 08.06.2020; Ogledov: 2473; Prenosov: 222 Celotno besedilo (2,16 MB) |
4. Analiza in izbolšanje procesa nabave v podjetju HYB d.o.o.Klemen Žepič, 2021 Opis: V 21. stoletju si ne moramo predstavljati organizacije, ki ni sestavljena iz poslovnih procesov. Poslovni proces je skupek aktivnosti, ki se izvajajo v organizacijah z namenom ustvarjanja dodane vrednosti za organizacijo ali trg. To lahko dosežejo preko izboljšanja z uporabo avtomatizacije, optimizacije ali digitalizacije postopkov ali pa celotne prenove procesov. Za te potrebe se v organizaciji lotijo modeliranja poslovnih procesov z uporabo orodij dostopnih na trgu. S tem se lahko na preprost način opiše in analizira trenutni poslovni proces ter preizkusi in uvede potencialne izboljšave. Osnovni cilj diplomske naloge je predstaviti, analizirati, optimizirati in izboljšati poslovni proces nabave v podjetju HYB d.o.o. Za naše potrebe smo uporabili metodologijo TAD. Proces bomo na koncu analizirali in preko podanih kriterijev tudi izboljšali. Model novega in izboljšanega procesa naročanja bomo modelirali z uporabo orodja iGrafx. Najdeno v: osebi Ključne besede: organizacija, poslovni proces, izboljšanje procesov, modeliranje, metodologija TAD Objavljeno: 03.06.2021; Ogledov: 1394; Prenosov: 191 Celotno besedilo (1,87 MB) |
5. Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijač v SlovenijiSara Novak, 2017 Opis: Diplomsko delo analizira dejavnike, ki vplivajo na odločanje potrošnikov pri nakupu
gaziranih sladkih pijačah. Torej namen je ugotoviti, kateri dejavniki so pri Slovenskih
potrošnikih najpomembnejši. Preučevanje potrošnika ter njegovega nakupnega obnašanja
je pomembno, saj podjetju lahko pomaga pri izbiri ustrezne strategije, s katero lahko
doseže zastavljene poslovne in strateške cilje.
V teoretičnem delu sem s pomočjo domače in tuje literature predstavila teorijo potrošnika
ter nekatere značilnosti v povezavi s potrošnikom, kot so potrebe, motivacija, zvestoba, in
zadovoljstvo. Na to sem opisala pet ključnih dejavnikov odločanja potrošnikov, in sicer
osebne, družbene, sociološke, psihološke ter ekonomske dejavnike. V naslednjem
poglavju sledi podroben opis nakupnega procesa, nakupnih vlog ter posameznih vrst
nakupnega vedenja in vseh stopenj nakupnega procesa. V nadaljevanju sem se posvetila
definiciji gaziranih sladkih pijač, ter opisu glavni sestavin, kot je sladkor v gaziranih
pijačah. Sledi analiza trga gaziranih sladkih pijač v Sloveniji ter predstavitev ključnih
blagovnih znamk, ki so na trgu med potrošniki najbolj prepoznavne. V praktičnem delu
sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo v kateri je sodelovalo 150
anketirancev. Po raziskavi sem analizirala odgovore, ter ugotovila, kateri dejavniki so
najbolj, ter kateri najmanj pomembni pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Na koncu sem
povzela še najpomembnejše ugotovitve in potrdila oziroma ovrgla zastavljene hipoteze Najdeno v: osebi Ključne besede: potrošniki, dejavniki, gazirane sladke pijače, nakupni proces, blagovne znamke, diplomske naloge Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 875; Prenosov: 80 Celotno besedilo (1,37 MB) |
|