Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Varnost v mednarodnem in domačem zračnem prostoru
Ljubica Nikolić-Marić, 2019

Opis: Letalstvo in varnost sta nerazdružljiva. Zračni promet se brez strogih pravil, ki zagotavljajo visoko raven varnosti, ne bi mogel razviti. Varnost v zračnem prometu in mednarodno sodelovanje spadata torej skupaj. Minimalne varnostne standarde, na svetovni ravni, določa Mednarodna organizacija civilnega letalstva (ICAO). Lahko rečemo, da razvoj civilnega letalstva sega že v 9. stoletje, ko so na Kitajskem iznašli krila za letenje. V 17. stoletju se srečamo z zametki aeronautike in s prvimi prevoznimi letečimi baloni v Franciji. Leta 1855 se začneta že uporabljati besedi letalstvo in letalo. Razvoj letalstva sega v obdobje 1. in 2. svetovne vojne. Nagel razvoj komercialnega letalstva pa je sledil po 2. svetovni vojni. V Evropi je oblikovanje skupnega trga zračnega prevoza zahtevalo, da se potniku zagotovi enotna in visoka raven varnosti, ne glede na to, kjer v Evropski uniji leti. Nacionalne predpise so torej nadomestili skupni predpisi, katerih izvajanje je obvezno. Skupni predpisi o varnosti v civilnem letalstvu sledijo standardom in priporočilom, ki jih je sprejela ICAO, pogosto pa so tudi strožji. Njihov splošen namen je preprečevanje nesreč, čim više v verigi. Temeljijo pa na odgovornosti pristojnih deležnikov in nadzoru nad njimi. Sledi nastanek Mednarodnega združenja letalskih prevoznikov (IATA ).V nalogi bo predstavljen sam pojem zračnega prometa in zagotavljanje njegove varnosti, predstavljena bo politika in zakonodaja na področju upravljanja zračnega prometa ter analiza podatkov (količina zračnega prometa, varnost v zračnem prometu, učinkovitost upravljanja zračnega prometa).
Najdeno v: osebi
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 1441; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh