Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga IKT pri spodbujanju podeželskega turizma JV Slovenije
Natalija Radovan, 2010

Opis: Razvoj sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) in nezadostna učinkovitost klasičnih medijev oglaševanja povzročata premike v strategijah oglaševanja. Za dosego potencialnih potrošnikov se vse bolj uporabljajo elektronski mediji, med katerimi je v ospredju internet. Informacijsko komunikacijske tehnologije so ključnega pomena pri organizaciji in trženju turistične marketinške ponudbe. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v turizmu omogoča vstop in pojavljanje turističnega ponudnika na svetovni turistični sceni, kjer lahko poteka interakcija s potrošnikom in drugimi distributerji v turizmu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: informacijsko komunikacijska tehnologija, internet, trženje, turizem, oglaševanje
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2618; Prenosov: 0

2.
Nadomestno materinstvo v praksi mednarodnih sodišč
Andreja Radovan, 2016

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 26.09.2018; Ogledov: 2374; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (966,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh