Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv blagovne znamke proizvajalca oziroma trgovske znamke na percepcijo kakovosti na primeru fasadnih lepil
Nataša Lorgar, 2022

Opis: V diplomski nalogi, ki smo jo razdelili na teoretični in empirični del, smo se ukvarjali s proučevanjem vpliva blagovne znamke na percepcijo kakovosti. Pomen blagovnih znamk se povečuje, kupci postajajo vse bolj zahtevni, zasičen trg in močna konkurenca pa sta vplivala na to, da so trgovska podjetja začela razvijati lastne blagovne znamke. Osnovni namen naloge je bil proučiti, kakšen vpliv ima blagovna znamka proizvajalca oziroma blagovna znamka trgovca na percepcijo kakovosti, in se osredotočiti na segment fasadnih lepil. V teoretičnem delu naloge smo se podrobneje posvetili teoriji o blagovni znamki proizvajalca in blagovni znamki trgovca, ki vpliva na lažje razumevanje izbrane teme. Posebno pozornost smo namenili tudi opredelitvi kakovosti. V nadaljevanju naloge smo v empiričnem delu predstavili rezultate anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli med manjšimi gradbenimi podjetji in izvajalci fasad. Namen raziskave je bil v preverjanju posameznih, po lastnem mnenju najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na percepcijo kakovosti, in dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za nakup določene znamke fasadnih lepil.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, vpliv blagovne znamke, fasadna lepila, percepcija kakovosti, blagovna znamka trgovca
Objavljeno: 24.01.2023; Ogledov: 421; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (815,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh