Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pristranskost zaradi uporabe skupne metode v študijah digitalne pismenosti
Nina Meglič, 2019

Opis: V raziskovanju družbe in vedenja je zbiranje podatkov o več konstruktih iz enega samega vira zelo pogosto. Za uresničitev cilja raziskovanja potrebujemo podatke, ki morajo biti veljavni in zanesljivi, drugače lahko dobimo nepravilne, netočne in celo pristranske rezultate. Cilj magistrske naloge je bil raziskati vpliv pristranskosti zaradi skupne metode v študijah digitalne pismenosti. Predstavili in praktično smo uporabili analitične metode, ki so nam v pomoč pri preverjanju prisotnosti skupne metode variance ter posledično pristranskosti zaradi uporabe skupne metode. V podatkih, ki smo jih pridobili s strani Evropske komisije na temo uporabe IKT-ja v izobraževanju, se nahaja pristranskost v skupni metodi variance. Menimo, da bi bilo treba pri proučevanju digitalne pismenosti uporabiti vsaj dva merska instrumenta, obstoječo samoocenjevanje s pomočjo anketnega vprašalnika, ki bi mu morali dodati še dejanski test uporabe IKT-ja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: harmanov test enega faktorja, pristranskost, skupna metoda variance, skupna metoda zbiranja podatkov, študija digitalne pismenosti, veljavnost, zanesljivost
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2134; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh