Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Samo Šift, 2023

Opis: Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava
Objavljeno: 19.04.2023; Ogledov: 373; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh