Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA GOSTINSTVO, BRUNO ZARO, S. P.
Sebastiano Zaro, 2017

Opis: Diplomsko delo zajema načrt, s katerim bi se organizacija družinskega podjetja lahko izboljšala, poleg tega v njem podajam nekaj predlogov za spremembe, ki bi lahko privedle do rasti poslovanja podjetja. Delo začenjam s predstavitvijo podjetnika. Navedem podjetnikove osebne značilnosti in nekatere okoliščine, ki so ga privedle do tega, da je s to poslovno dejavnostjo sploh začel. Opišem njegov pristop k poslu in kako ga je razvijal. Glede na njegovo razvejanost nekaj pozornosti namenim tudi predstavitvi organizacijske strukture in izvajanju posameznih funkcij v podjetju ter tudi temu, kako in komu so dodeljene poslovne funkcije, kar prikažem z organigramom. S pomočjo strokovne literature pa ugotovim, v kateri življenjski fazi se podjetje nahaja in kateri je identitetni model podjetnika. Pred pripravo predlogov za izboljšave sem analiziral poslovanje podjetja. Podrobno sem opisal in ocenil proizvode. Analiziral sem organizacijsko in kadrovsko strukturo podjetja ter razmerje med proizvodi in razmerami na trgu. Širjenje poslovanja podjetja in vpeljava izboljšav v podjetju zahtevata tudi predhodno ugotavljanje razmer na trgu ter opredelitev značaja konkurentov. Trg sem analiziral glede na posamezne dejavnosti podjetja. Naredil sem pregled razmer v vinogradništvu in vinarstvu ter na podlagi analize trga teh področij naredil sklepe. Raziskal sem tudi, kakšna so gibanja in trendi proizvodnje ter prodaje oljčnega olja, nazadnje pa sem še ugotavljal, kakšna je obiskanost mesta Izola v času turistične sezone in kako ta vpliva na uspešnost poslovanja podjetja. Izbral sem nekaj konkurentov, ki svojo dejavnost opravljajo v neposredni bližini izbranega podjetja, in s pomočjo javno dostopnih finančnih podatkov analiziral njihovo poslovanje, pridobljene podatke pa sem nato primerjal s podatki izbranega podjetja ter presodil prednosti, slabosti in prihodnje trende. Podrobno sem analiziral tudi finančne podatke izbranega podjetja in s kazalniki poslovanja predstavil resnično stanje podjetja. Naredil sem SWOT-analizo, s pomočjo katere sem opredelil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za izbrano podjetje, ter ugotovitvam dodal komentarje. S pomočjo literature in drugih podatkov izberem podjetniško strategijo, izvedljivo v danih razmerah, ki bi podjetje lahko vodila v rast poslovanja. Ob tem poskušam ugotoviti, kateri so možni viri financiranja in kako bi se strategija dejansko izvedla. Strategija rasti poslovanja predvideva uvedbo novega produkta, za katerega je treba z izračuni ugotoviti, ali je finančno vzdržen. S tem namenom sem pripravil kalkulacijo točke preloma, iz katere je razvidno, kako obsežno mora biti poslovanje oziroma kolikšno je število opravljenih storitev, da posel postane dobičkonosen. Predvidel sem tudi, kakšni bodo vplivi izboljšanega in razširjenega poslovanja na finančne podatke v letih 2016–2019. V ta namen sem naredil finančne projekcije, ki sem jih tudi opisal. V zadnjem delu diplomskega dela, pred sklepom, v katerem ocenim učinek predvidenih izboljšav, navedem še pričakovane rezultate nove poslovne dejavnosti in izboljšav.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vinarstvo, vinski dogodki, gostinska storitev, podjetniška rast, analiza, trg.
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3312; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Razvoj protokola - izbrani dogodki v času slovenske diplomacije in odziv slovenske javnosti
Janka Jugovic, 2017

Opis: Magistrsko delo obravnava izbrane dogodke v času slovenske diplomacije in odziv slovenske javnosti nanje v povezavi z glavnim dejavnikom,protokolom. Skozi kronološki pregled zgodovine protokola, predstavitev začetkov in nadgradenj slovenske protokolarne prakse, smo prikazali, da je za izboljšanje in vzdrževanje diplomatskih odnosov pomembna vzpostavitev ter razvoj protokolarne službe, ki z organizacijo protokolarnih dogodkov na najvišji državni ravni, vpliva na ugled in spoštovanje države v mednarodni skupnosti. Proučili smo odziv slovenske javnosti na protokolarne dogodke ta je bila prav tako mnenja, da so ti protokolarni dogodki povečali prepoznavnost male Slovenije v svetu. Protokolarne dogodke smo med seboj primerjali, analizirali in ugotovili, da je organizacijski model diplomatskega protokola, ki ga imamo v Republiki Sloveniji,usmerjen v doseganje celovite družbene koristi. Magistrsko delo na eni strani predstavlja uraden protokol in na drugi strani mnenje javnosti, oboje združeno v vsebinsko povezano celoto. Prikazali smo teoretično gledišče skozi praktično dopolnilo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomatski protokol, protokolarni dogodki, protokolarna pravila, protokolarne službe
Objavljeno: 13.08.2018; Ogledov: 2396; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (965,77 KB)

3.
4.
Kako hitro pozabljamo?
David Udovč, 2018

Opis: Ljudje pozabljamo dogodke, ki so se že zgodili, ker so nenehno dogajajo novi dogodki. Prav tako pa dogodke skozi čas ponovno podoživljamo zaradi različnih sprožilcev, kot so mediji, tako dogodek ponovno obudimo, ampak le za kratek čas. V tem projektu uporabljam spletne podatke z analizo statistike obiskovalcev člankov iz Wikipedije o terorističnih napadih, letalskih nesrečah, naravnih nesrečah, športnih dogodkih in glasbenih koncertih po letu 2015. Najprej predstavim kritičen pregled literature o kolektivnem spominu, vplivu medijev in opis posameznih dogodkov. V metodologiji predstavim cilje in namen naloge, s katerimi orodji sem podatke vzorčil, zbiral in analiziral. Nato prikažem ugotovitve posameznih grafov s pomočjo linearne regresijske premice, s katero pokažem, kako hiter je upad zanimanja za posamezen dogodek. Na koncu o tem tudi prediskutiram in potrdim oziroma zavrnem hipoteze ter predstavim razmišljanja o nadaljnji raziskavi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podatki, analiza podatkov, RStudio, kolektivni spomin, digitalni mediji, teroristični napadi, naravne nesreče, letalske nesreče, kulturni dogodki, športni dogodki, pozabljanje
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 3245; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

5.
Organizacija javnih dogodkov
Leonida Skale, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni dogodki, organizacija javnega dogodka, organizatorji dogodka, investitorji dogodka, analize, finančna konstrukcija, dovoljenja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 985; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (721,33 KB)

6.
Upravljanje kickboxing dogodkov v Sloveniji
Ivo Vodopivec, 2015

Opis: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing. Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji, Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno, Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični izvedbi športnega dogodka. Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije? Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket, drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge
Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 782; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh