1. Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mestoJožica Košir, 2010 Opis: V nalogi smo predstavili in raziskali podrocje e-izobraževanja. V ta namen smo poiskali in
medsebojno primerjali nekaj najpogosteje uporabljenih orodij, ki trenutno služijo podpori eizobraževanju
in skupinskemu delu. Preizkušali in testirali smo nekatera videokonferencna
orodja, s katerimi bi lahko v najboljši meri približali ali nadomestili klasicna predavanja z epredavanji,
in pripravili predlog rešitve. Dotaknili pa smo se tudi vpliva sodobne IKT na
predavatelje in študente in z njo povezane ucne motivacije. S pomocjo ankete smo podali tudi
smernice za izboljšanje tovrstnega izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto. Zaradi
recesije in z njo povezanih financnih vložkov se v nalogi še posebej osredotocamo na
možnosti, ki nam jih ponujajo prosto dostopna orodja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2848; Prenosov: 0 |
2. Interaktivno učenje in urjenje z multimedijskimi sistemiAndi Jambrošić, 2011 Opis: Sodobno izobraževanje zahteva uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu kot posredno sredstvo za razvoj informacijske družbe. Osnovne šole v Sloveniji sledijo najnovejšim trendom e-izobraževanja, kar se v zadnjih letih kaže v obliki uvajanja izobraževanja na daljavo in ima obliko uporabe spletnih učilnic, napolnjenih z multimedijskimi vsebinami. V nalogi bo razložena razlika med e-izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter pokazan potek nastajanja le-tega. Prikazano bo, kako lahko osnovne šole ob pomoči E-šolstva na enostaven način vzpostavijo kvalitetno virtualno učno okolje. V empiričnem delu bo s pomočjo statističnih analiz s podatki, ki so pridobljeni s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, preverjena učinkovitost uporabe spletnih učilnic v pedagoškem procesu na osnovnih šolah. Rezultati potrjujejo dobro učinkovitost spletnih učilnic, ki posredno pripeljejo do povečanja uspeha učencev. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedijski sistemi, interaktivno učenje, spletne učilnice, Moodle Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 3132; Prenosov: 146 Celotno besedilo (7,49 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. Dobro počutje in percepcija študentov z alternativno obliko študija med pandemijo covid-19Tom Smrke, 2021 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: dobro počutje, percepcija, študij na daljavo, pandemija, stres, ravnovesje, covid-19, izgorelost, diplomske naloge Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 856; Prenosov: 111 Celotno besedilo (2,15 MB) |
7. Vpliv epidemije covid-19 na študij na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestuAlen Progar, 2021 Opis: Epidemija covida-19 je trenutno ena izmed najbolj perečih problematik, s katero se po celem svetu spopadajo na različne načine. V poskusu omejitve prenosa bolezni so se ponekod po svetu za določen čas med drugimi zaprle tudi izobraževalne ustanove, izobraževanje pa je potekalo na daljavo, s čimer se pod vprašanje postavlja kakovost takšnega izobraževanja. V magistrski nalogi smo obravnavali izkušnje študentov v času epidemije covida-19 na Fakulteti za informacijske študije (FIŠ) v Novem mestu. Natančneje smo prikazali vpogled v razmišljanje in osebna mnenja študentov, ki smo jih pridobili z odgovori na vprašanja v polstrukturiranem intervjuju. Pridobljene odgovore smo kvalitativno analizirali s programom ATLAS.ti. Iz pridobljenih rezultatov lahko sklepamo, da epidemija covida-19 ni imela bistvenega vpliva na kakovost študija na FIŠ v Novem mestu oz. je bil ta vpliv minimalen. Seveda pa je vedno prostor za izboljšave, zato smo v raziskavi pridobili precej možnih predlogov za izboljšanje študija v času epidemije covida-19. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: epidemija, covid-19, vpliv, kakovost, FIŠ, študij, študij na daljavo Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 1106; Prenosov: 151 Celotno besedilo (2,62 MB) |
8. Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbeEva Blatnik, 2021 Opis: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman Objavljeno: 15.12.2021; Ogledov: 1343; Prenosov: 120 Celotno besedilo (1,43 MB) |
9. Fleksibilna oblika zaposlitveAlma Mevc, 2021 Opis: V magistrskem delu je obravnavano delo na domu, kot ena izmed oblik fleksibilne zaposlitve. Delo na domu ne predstavlja nekega zgolj začasnega trenda, temveč postaja ena izmed oblik dela, ki se bo v prihodnosti vse pogosteje pojavljala. Tako v državah v razvoju kot tudi v razvitem svetu se delo na domu v zadnjih letih vse bolj uveljavlja. Tudi v slovenski zakonodaji je institut delo na domu urejen že dlje časa. Temeljni pravni vir, ki v Republiki Sloveniji ureja delo na domu, je Zakon o delovnih razmerjih. Pomembna novost, ki je bila leta 2013 uvedena z novim Zakonom o delovnih razmerjih, je ta, da lahko sedaj delavec zgolj del delovnega časa opravlja delo na domu. Delo na domu omogočajo različne oblike dela, ki jih delavci lahko opravljajo na svojem domu ali v drugih prostorih, ki so izven delovnih prostorov delodajalca. Od ostalih oblik zaposlovanja se delo na domu razlikuje v kraju opravljanja dela. Med delo na domu uvrščamo tudi delo na daljavo, kjer delavec pri opravljanju dela uporablja informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Vzroki za opravljanje dela na domu so različni. Delo na domu predstavlja eno izmed pravnih področij, ki se je v preteklosti precej hitro spreminjalo, kar velja še danes. Za nadaljnji razvoj dela na domu so nenehne spremembe na tem področju nujne. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: fleksibilnost, delo na daljavo, delo na domu, zaposlovanje, kraj opravljanje dela Objavljeno: 30.12.2021; Ogledov: 797; Prenosov: 110 Celotno besedilo (1011,28 KB) |
10. |