Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje celostne grafične podobe in uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije športno plezalnega centra
Jernej Kastelic, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predelali osnove grafičnega oblikovanja in principe oblikovanja uporabniških vmesnikov. Spoznali smo športno plezanje ter oblikovali psihološki profil končnega uporabnika. Zanimalo nas je, kako oblikovati grafični uporabniški vmesnik , ki presega ponudbo na trgu, kaj opredeljuje kakovostno oblikovan uporabniški vmesnik, kako ovrednotiti njegovo uporabnost ter kako oblikovati njegovo intuitivnost osredotočeno na uporabnika in poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Prav tako nas je zanimalo, kako uporabiti elemente celostne grafične podobe ter jih preoblikovati v interaktivne in obenem vizualno atraktivne elemente uporabniškega vmesnika aplikacije, upoštevajoč osnovne likovne koncepte. Naposled pa nas so nas zanimale še funkcionalnosti našega uporabniškega vmesnika in njegov doprinos k uporabnosti aplikacije. Oblikovali smo celostno grafično podobo novo nastajajočega plezalnega centra in kluba ter oblikovali grafični uporabniški vmesnik mobilne aplikacije. Končni izdelek v obliki prototipa uporabniškega vmesnika aplikacije smo predstavili v predstavitvenem videu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesnik, oblikovanje, interakcija, športno plezanje
Objavljeno: 17.09.2019; Ogledov: 3654; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh