Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 3152; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

2.
Protekcionizem na primeru Adria Airways
Zarja Bregant, 2020

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen protekcionizem na primeru ene in edine slovenske letalske družbe, ki je po 58 letih zaključila svoje poslovanje in razglasila začetek stečaja. Že precej časa sem aktivno spremljala dogajanje Adrie Airways, vse od časa, ko sem še kot osnovnošolka potovala na čarterskih letih na želene grške otoke. S časom sem začela sama potovati in posledično tudi sama kupovati letalske vozovnice, pri čemer se moj klik ob izbrani letalski vozovnici ni ustavil na ponudbi Adrie Airways. Drugi letalski prevozniki so me za dosti bolj ugodno ceno, za ne dosti slabše udobje in na destinacijo, ki je Adria Airways sploh ni imela v svoji liniji, prav tako pripeljali srečno. Temu je sledilo zanimanje, zakaj ima Adria Airways takšne cene, kaj jo drži 'nad vodo', čemu nimamo na Letališču Jožeta Pučnika velike ponudbe nizkocenovnih letov, predvsem pa, zakaj mi je bilo vedno tako znano to slovensko opevanje najboljše, predvsem pa naše letalske družbe. Skozi diplomsko delo sem s pomočjo različnih metod prišla do odgovorov na vsa vprašanja, ki sem si jih zastavljala že kar nekaj let. Poslovanje in zgodovino Adrie Airways sem natančno analizirala ter jo v določenih delih primerjala s še enim podobnim podjetjem, Muro d. d. Predvsem me je pri Adrii zanimala upravičenost državne pomoči ter kakšni so pogoji za obstoj te. Svobodna podjetniška pobuda je tista, ki pomaga ustvarjati konkurenčna podjetja in ekonomsko stabilne družbe, kar na koncu dela tudi povežem z, v začetku dela, zastavljenim raziskovalnim vprašanjem
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: protekcionizem, Adria Airways, svobodna podjetniška pobuda, državna pomoč, prihodnost letalstva
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 1033; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (405,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh